Zie foto van vanochtend, mijn vrouw ziet niets maar ik zie het wel eerlijk gezegd. Kunnen het moeilijk aan bekenden vragen, haha. Vandaar even via dit forum......drie jaar geleden had ik ook gelijk en nu al meer dan twee jaar trotse papa van Sem. Wie tuurt mee?
Het zal vast aan mij liggen.. Ik zie wel een streepje, maar dat is de controle streep! verder zie ik echt niets, maar dat heb ik wel vaker op dit forum
Ik zie het ook! Hoef er niet eens echt heel erg voor te turen. Hoop voor jullie dat ie gauw duidelijker wordt.
Ik heb er even een filtertje overheen gegooid. Dan zie je hem duidelijker. Maar zonder zie ik hem ook!
Zelfs nu zie ik niks? haha, wordt leuk als ik ooit te vroeg test, ik gooi dat ding meteen gefrustreerd in de prullenbak terwijl er misschien gewoon een streepje staat
We hopen het dat ze op gaan lopen, ze durft nu pas maandag weer te testen ivm de dag dat ze ongesteld zou moeten worden maar ik ben gematigd positief.......
Zie m zonder te turen gewoon op de onbewerkte foto. Spannend, hopelijk een mooie oploop de komende dagen.