Ik : me af wanneer onze kleine dame door heeft hoe ze los komt van de grond Ze is met alle macht aan het proberen te springen, maar het lukt haar niet. Het ziet er wel enorm schattig uit Rond welke leeftijd gaan ze begrijpen hoe ze moeten springen : Groetjes, Danielle
Ik weet niet precies wanneer in leeftijd, maar ik heb weleens gehoord dat ze pas kunnen springen als de fontanel helemaal gesloten is. Geen idee of dat klopt hoor.
Amy is ook al druk aan het springen. Met 16 maanden lukte het af en toe een sprong te maken. En sinds een paar dagen springt ze echt heel goed ,ook achter elkaar staat ze te springen. Dus hier met bijna 19 maanden. Had haar een springtouw gegeven en daar springt ze ook flink mee, natuurlijk niet rond draaien met het touw maar gewoon springtouw vasthouden en springen haha, ziet er erg leuk uit.
Onze dochter begon echt goed te springen rond 15 maanden. Ze vind het geweldig om te doen en heeft de grootste lol.
Eva springt nu sinds een paar maanden op bed en op de bank, maar komt dan maar een klein stukje omhoog. Op de grond heeft ze nog geen behoefte gehad om te gaan springen . Maar Eva's achternichtje sprong met 1,5 jaar al op de trampoline! Maar die heeft ook 3 oudere zussen met wie ze altijd speelt en daar kijkt ze het natuurlijk behoorlijk van af. En de meeste mensen hebben geen trampoline thuis, dus kan je het ook niet oefenen.
Jayden springt wel. Maar volgens mij heeft ie niet echt het besef wat hij doet. Vooral als ie aan het dansen is draait ie rondjes en springt.
Sinds een dag of twee Hier dus met 21 maanden Na weken van gehops en gehuppel, komt meneer nu echt goed los van de grond. Hij is er zo blij mee en stuitert het hele huis door. Heerlijk gezicht.