Ik kreeg het advies met rond gezicht (en dun en stijl haar) om niet te kort te gaan. Dus bij mij is het wel redelijk kort nu, maar het maakt mijn gezicht niet dik waar ik wel een beetje voor vreesde. Dat komt dus omdat het tot net onder de kaak is nu, aldus de kapster
Dankjewel! Wilde het graag doneren, maar met de laagjes mee genomen moest het nog echt veel korter. Dat ging me net te ver. Nu laagjes eruit, en opnieuw sparen.
Ik had lang haar (tot net over bh bandje) en heb het sinds de herfst in lange bob. Ben er heel blij mee. Ik vond dat lange gewoon niet meer zo bij me passen (ben niet de jongste meer ). Ik vind het heerlijk hoe veel sneller ik klaar ben met borstelen en haar wassen. Verder valt het nu met veel meer volume. Denk niet dat ik ooit nog terug ga naar echt lang.
Yes I did it Voel me gelijk weer wat meer mezelf haha Dat lange haar in mn nek wat constant kriebelde irriteerde me enorm
hij moet maar weer even up nog 4 weken en dan gaat de schaar er in. Nog iemand afgelopen week hip kapseltje laten kippen ?
Ik ben vandaag van lang naar bob gegaan... wat zeer waarschijnlijk een tussenstap is naar echt kortkort
Ik heb geen foto van voor het knippen maar het was tot 15 cm over mijn schouders in laagjes. En dit is het nu:
Ben even op pinterest gaan kijken en merk dat ik steeds op dezelfde soort kapsels uit kom. Dit is dus wat ik echt mooi vind! Ik heb met mezelf afgesproken dat als ik 10 kilo ben afgevallen (nog 3 kilo te gaan) ik een afspraak ga maken bij de kapper Mijn haren komen nu ongeveer tot mijn bh bandje, er gaat dus best een heel stuk af! Maar ben m’n lange haren best wel beu.. draag elke dag een knot en meer doe ik er niet mee. Ben erg benieuwd hoe dit gaat staan
Precies hoe ik het wil! Zo mooi! Waar ik wel een beetje bang voor ben is hoeveel tijd het mij kost elke dag om het zo te krijgen als op het plaatje . Ik heb nogal ontploft poedelhaar wat enorm pluist
Hahah en ik heb wat dat betreft 2 linkerhanden! Denk dat ik maar wat tips ga vragen bij de kapper, want wil niet weer met een staart of knot eindigen Voor zover dat nog mogelijk is als het zo kort is
Ik ook hoor, is alleen maar erger geworden helaas sinds ik grijs aan het worden ben. Ik gebruik deze krultang en kost me circa 10 minuutjes en het blijft dagen zitten, echt een supertang. ( max pro)