Van lang haar naar halflang/kort

Discussie in 'De lounge' gestart door Druif78, 1 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Ja heb ik aan gedacht inderdaad, maar sommige plukken zijn wel super licht en ik ben bang dat die grijs uitslaan! :D Je hoort trouwens vaak dat natuurlijk blond donkerder wordt, ik ben 31 en het is nog steeds super licht, het wil niet donkerder :)

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Jordan: ik heb al high en lowlights in mn haar, daar ben ik dik tevreden over! Van mezelf is het saai peper en zout kleur ;)

Loetje; ik vind die kleur echt gaaf!! Kapsel zelf is denk ik wel bewerkelijk: steiltang, fohnen..??? Het staat wel lekker pittig!

Ringeling; wow, wat een verschil!! Staat je allebei goed! Misschien dat de bob je wat strenger maakt.
    Ik zou het zelf denk ik ook wle zo willen knippen, ietsje langer dan zodat het nog wel op een staartje kan. Maar bij mij zal het nooit zo glad vallen, ik heb wat slag in mn haar.

3. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben van lang krullend haar naar een Asymmetrisch kapsel gegaan; ene kant héél kort en andere kant langer.
    Ben er heel blij mee! Het is ff wennen en moet het wel iedere dag föhnen/stijlen, maar daar heb ik geen moeite mee..

4. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had heeeeeeeeeeeeeeel lang haar al zeg ik het zelf, nu nog wel een stuk over mijn schouders maar stiekum heb ik er wel een beetje spijt van;).

Er is zeker 25 cm vanaf gegaan, maar ik ga de vlecht opsturen. Kunnen ze misschien gebruiken voor het maken van een pruik voor een anders.

5. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Zoiets had ik ook. De lengte achter is prima maar voor is het te kort waardoor ik er nu nóg meer mijn best moet doen haha :D
    Ik kan niet wachten tot er 2 cm bij is. Dan zit het weer prima ;)

Succes!

6. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo heb ik het

Bijgevoegde bestanden:

7. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Denk de steiltang. Maar als je dat foefje eenmaal doorhebt, is het zo gepiept. Sneller dan in model föhnen;)

8. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Wow, dat is veel! Je kan het haar sturen naar een haarstichting oid en sommige kappers doneren het ook om pruiken te maken oid!

Ik vind lang haar ook erg mooi hoor, zeker als het dik en gezond is. Maar door al het highlighten is het bij mij best droog en het is vrij fijn haar dus het hangt al snel slap naar beneden. Ja, het wordt toch echt de schaar erin! Mocht het niks worden dan komt over een paar weken mn zomervakantie eraan en tsja, het groeit vanzelf wel weer lang.

En iets over de schouders of tot op de billen... dat maakt voor het gezicht denk ik niet veel uit? Een staart of een langere staart?? En dat hele lange haar kan je toch niet meer opsteken? (ooit heb ik het ook tot mn middel gehad, ik was 15 ofzo). Als je het hebt gewassen duurde het uren voor het droog was en het was te veel en te zwaar voor een clip oid.

9. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Akoya, staat je goed! En hele mooie kleur ook.. Lijkt wel een klein beetje mijn voorbeeldfoto:)

10. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het was ook zwaar hoor het haar een clip knapte er steeds uit, dus dat kon ook niet meer;) Ik had best wel mooi lang haar al zeg ik het zelf..... Voor het gezicht maakt het inderdaad niks uit. Maar het idee hahahaha....Ik had ook wel last tussen mijn schouderbladen steeds, nu het eraf is helemaal niet meer.

11. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Ik heb mijn haar nu tot halverwege mijn rug maar ga er morgen wat van afknippen en een schuine lok (heb nu een rectr pony die flink lang is ;) ) ik wilde ook kort! Maar ben te bang dat ik spijt krijg

12. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
  13. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    In jouw geval vind ik het niet veel uitmaken? je kan er denk ik niet meer of minder mee qua opsteken, volume creëren etc?? Wel mooi haar trouwens!
    Ik heb het denk ik even lang als hoe je het nu hebt. mar wil dus juist nog korter!

14. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik heb het extreem kort :p

15. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Thnx.
    Nee het maakt niet zo heel veel uit, merk het alleen met douche en haar kammen dat er een stuk mist ;) En het zit minder snel in de knoop.
    En wat opsteken betreft er vallen nu eerder wat plukken uit zeg maar.
    Maar dat van mij groeit ook heel snel. Dus voor ik het weet is het weer zo lang. Maar ben het wat langzaam aan het opbouwen om het ieder keer wat korter te doen.

16. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ow de foto laadt niet (via foon)

17. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Dit ben ik nu ook aan het doen dus :p alleen bij mij groeit het niet zo snel, vind die stap dus best wel eng :)

Jammer siren! Ik ben wel benieuwd!

18. mamavang

mamavang Niet meer actief

Ik ben van lang naar stekels gegaan vorige week
    en heb t gedoneerd, stichting haarwensen..
    Geen spijt, nu is t douchen, wax erin en klaar,,
    Scheelt n hoop gedoe met wassen en ontklitten, borstelen enz..

19. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    #39 Siren84, 1 jul 2013
    Laatst bewerkt: 1 jul 2013
    nieuwe poging

nou, dat wil niet echt

20. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    Ik heb al van alles gehad. Toen ik trouwde had ik mijn haar lang en blond.
    Na het trouwen half lang en donkerder blond.

Daarna weer blond en kort. En toen heel lang donker en kort gehad.

Nu heb ik het al weer heel lang lang en donker.
    Maar ik wordt gek van dit haar. Heb altijd een knip, knot of staart in.
    Donderdag ga ik naar de kapper en ik vermoed dat het weer kort wordt, wil graag weer wat anders...

Deel Deze Pagina