Van lang haar naar halflang/kort

Discussie in 'De lounge' gestart door Druif78, 1 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ben je er al aan uit druif?

2. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Heel lang haar had ik niet, maar omdat het bij mij nogal zwaar en onhandelbaar word als het te lang is, kan ik er niet zoveel meer mee. Man vond het ook niet zo mooi, dus besloot ik het kort te laten knippen, tot nét 'n paar cm over mijn schouders. Absoluut geen spijt van! Haar is nu nog dikker en heb er zelfs slag in! Als ik het was en laat het los drogen, krijg ik zelfs krullen. Helaas staat het dan wel alle kanten op, dus na wassen doe ik er altijd een vlecht in, heb volgende dag geen kapsel á la zuidwesterstorm, haha!

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik heb het behoorlijk extreem aangepakt.
    Ik had lang haar tot halverwege de rug en raven zwart (van mezelf).

Ik ben nu platina wit en qua model ongeveer zoals op de foto (dit ben ik dus niet). Alleen de bovenkant is iets korter. Maar wel echt wit dus.

Mijn haar was lang namelijk zo ongelooflijk futloos en dun dat er niks mee te beginnen was. Ik kon er een uur mee bezig zijn en 5 minuten laten was het ingestort.
    Soms mis ik mijn lange zwarte haren wel, maar ach, het groeit wel weer aan.
    Bekijk bijlage 335575

4. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Gaaf kapsel esther!!! Ik hou ervan!!! Mijne is zwart met een paars accent voor. En nog korter... ik heb gemillimeterd (6mm) rondom en bovenop langer. Balen want mijn foon wil de foto niet uploaden :/

5. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Wow esther, vind ik altijd zo gaaf bij een ander! Ik ziu het alleen noooooit durven!

Siren: ja, ik wil het zo' n 20 cm korter tot net ov mn schouders. Ik hoop op hetzelfde effect als nora. Er zit bij kij ook slag in en krul als ik er idd niks mee doe na het wassen. Maar het zakt wel snel uit, dus misschien wat meer volume als ik er een flink stuk afknip?!

Volgende week een afspraak!

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dank jullie wel.
    Er moest gewoon iets gebeuren, dus dan maar radicaal.
    Mijn kapster was geweldig: ben je er klaar voor?......eeehhhh ik denk het wel......KNIP staart er volledig af dus geen tijd gehad om te twijfelen hahahaha.
    En als ik deze kleur straks beu ben verzin ik weer iets anders. Helemaal leuk als bekende je opeens niet meer herkennen.

7. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    #47 Zomerbries, 2 jul 2013
    Laatst bewerkt: 2 jul 2013
    Voor..

8. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
  9. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    en na! inmiddels ander kapsel maar nog enorm blij dat er zo'n grote lengte vanaf is. scheelt heeeel veel werk :D

sorry voor de scheve foto

10. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    zie dat je al geslaagd bent voor een kort kapsel! mooi!

11. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Zomerbries: ik heb je fotos gemist!!

Ik heb nog geen keuze gemAakt hoor duurt nog even voor ik een afspraak heb!

12. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook van lang naar een korte schuine bob gegaan. Ontzettend wennen, veel positieve reacties gehad en ik was er zelf ook erg blij mee. Toch laat ik het nu wel weer groeien. Maar ik heb nooit spijt gehad dat ik het gedaan heb!! Ik was op dat moment even klaar met mijn lange haar. En het groeit vanzelf weer aan. Ik heb het 2,5 maand geleden laten knippen en het hangt nu alweer op mijn schouders.

13. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Ik had super lang haar tot net over me kont laten knippen tot me schouders maar nu heb ik er zo spijt van kan niks meer met me haar dus ben weer aan het sparen

Deel Deze Pagina