Tandenknarsen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door talithatje, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Jason vind het heerlijk om tanden te knarsen. Bij mij gaat het echter door merg en been. Ik vind het zo'n verschrikkelijk geluid.
    Hij deed het al toen zijn 2 ondertandjes door waren. Dat was nog vol te houden. Maar nu ook zijn boventandjes door zijn is het niet meer te doen.
    Hebben jullie kids dat ook?? En weet iemand wat ik er eventueel tegen kan doen??

2. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Mijn zoontje deed het ook rond die leeftijd. Heeft denk ik een maand of 3 -4 geduurd. Daarna deed hij het niet meer. Volgens mij kun je er niet veel aan doen.
    Het geluid is echt verschrikkelijk, dat klopt.

3. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Sinds vandaag doet Thije dat ook! Hij heeft 2 ondertandjes en een heel klein streepje boventand.

In een woord VERSCHRIKKELIJK!!!!! Gaat door merg en been dat geluid! Vrees dat er niets aan te doen is, maar als er iemand tips heeft.......

4. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Hier hetzelfde rond die leeftijd. vond het een vreselijk geluid.
    Thijmen deed het echt om geluid te produceren!

5. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

22 okt 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Hier nog eentje die het heerlijk vindt om met haar tanden te knarsen. Vreselijk geluid!
    Er zijn soms momenten dat ik denk dat het gestopt is en dan ineens begint het weer. Ga ervan uit dat het vanzelf een keer stopt.

6. muis26

muis26 Fanatiek lid

sam heeft het ook heel even gedaan, toen zn tandjes doorkwamen, maar is er nu mee gestopt! hoor hem het nooit meer doen.. dus er is nog hoop dames :D

maar vreselijk he, ik had ook kippevel op mn bilnaad ervan hihihihi LOL

zo'n soort zelfde gevoel als met je nagels over een schoolbord krassen AI AI AI

Deel Deze Pagina