Hmm Yasemin is nu 90 cm en past nog prima hoor! Ze heeft al die tijd in een slaapzak gelegen dus ook met dekentjes geen gedoe. Nu sinds kort een dekbedje, maar nu blijft ze prima liggen. Dat was het toen sowieso trouwens, als we haar op bed leggen gaat ze altijd gewoon slapen, het klimmen was alleen als ze wakker geworden was en dan heb ik een camera babyfoon dus stond ik er zo langs. Maar ach ieder zijn ding, als het goed gaat gaat het goed toch. Wij gaan binnenkort verhuizen en heb wel getwijfeld daar gelijk een peuterbed op te zetten ipv ledikant, maar blijf toch nog maar bij het ledikant denk ik...
mjn zoontje van 15 mnd, slaapt ook gewoon rehct onder de dekens..maar draagt ook een slaapzak..wnat snachts wilt ie zn deken nog wel es wegschoppen.. maar mn zoontje heeft totaal nog geen gevoel over hoogtes, maar je kan het wel proberen idd!
Tnx voor de tips! Ik zit er zelf ook een beetje tegen aan t hikken! Want het is geen peuterbedje, maar een tiener bed! Een auto princessen bed en knalroze! Hij is echt super gaaf en mn vriend had t gekocht voor dr verjaardag een nieuwe slaapkamer.. maarre heb er een beetje een hard hoofd in! Ze moetten wel goed aan dr nachtrust komen! Dus ben ik gisteravond al bij prenatal geweest en heb een kei leuk roze ledikantje gevonden die er prima bij past! Dus dan gaan we dat gewoon doen.. nu is het bed wel heel laag aan de grond enzo, maar ze zit zo goed in dr slaapritme nu.. en dalijk word het helemaal verpest door het nieuwe bed! Dus we gaan voor het ledikantje
Inderdaad wel verstandig om voor het ledikantje te gaan. Mijn zoontje was 22 mnd toen ie over ging naar een peuterbedje (70x150 hoor dus de grootte valt wel mee) en slaapt er wel goed in, maar echt veel eerder hadden we niet moeten zijn denk ik.