CB digitaal met indicator vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door simple, 10 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Hallo,

Ik heb vanochtend CB digitaal met indicator getest op 2-3. Maar ik ben al 6 weken en 3 dagen zwanger. Vorige week toen ik testte was ik 5 weken en toen gaf ie aan 1-2. Wil dit zeggen dat de groei achter ligt of iets dergelijks? Heeft iemand dit ook meegemaakt, in positieve of negatieve zin? Hier wordt ik wel een beetje ongerust om, ik weet dat het maar een indicator is, maar bij vele wat ik hier lees klopt het wel altijd.

2. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Je HCG schommelt nog wat in het begin, maar 2-3 weken is goed hoor. Als je volgende week eventueel weer test staat er 3+. Het is ook maar een indicatie en niet definitief. Ga uit van je eigen berekening en de enige echte bevestiging die je kan krijgen is met een echo. Dus nog even afwachten!

Gefeliciteerd trouwens!

Liefs,
    DD

3. Nee hoor, de een maakt nou eenmaal meer hcg aan dan de ander. Het belangrijkste is dat hij omhoog gaat! En dat is bij jou het geval, dus geen zorgen maken.

4. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    je hcg schommelt idd in het begin.. en zoals je zelf al zegt het is een indicatie, het kan best zijn dat als je een echo krijgt dat alles fijn op schema ligt, of mss een weekje later als dat je d8.. alleen een echo kan uitsluitsel geven hierover.. ;)

5. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    de gynaecologen zijn helemaal niet blij met deze testen, ze geven vaak voor niets onrust.

6. Chai

Chai Niet meer actief

Je moet niet blijven testen met CB om te kijken of je hcg stijgt.
    Dat word overal afgeraden en geeft helemaal nergens bevesteging voor...

7. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    meid die testen geven de echte zwangerschap aan...dus vanaf de innesteling...maar een zwangerschap bij artsen enzo worden gerekend vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie...dus je hebt altijd 2 weken 'gratis' zeg maar dus als die nu 2-3 aangeeft tel je er twee weken bij op dus dan zit je op 5-6. snap je?

8. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Thanks lady's, kan nu rustig weer ademhalen en wachten tot maandag tot de echo. Zal nu ook niet meer testen :) Heb ik plechtig beloofd :p

Deel Deze Pagina