Van lief dreumesje naar totaal tegenovergestelde!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Christina83, 14 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Christina83

Christina83 Actief lid

28 dec 2007
    268
    0
    0
    Mijn zoontje is bijna 1,5 en sinds ruim een week is hij zooooo anders. Het is nu al 3 keer gebeurd dat hij tijdens zn middagslaapje helemaal overstuur wakker wordt. Echt krijsen en schreeuwen. Ik kan hem dan echt niet troosten. Daarnaast heeft hij zulke buien ook gewoon overdag. Dan krijgt hij zijn zin niet en wordt hij me toch een partij boos. Echt keihard krijsen, schreeuwen en huilen. Soms denk ik dat hij er in stikt..

Het is altijd een hele makkelijke eter. Maar nu heeft hij al 3 dagen 's avonds niet gegeten. Niet omdat hij geen honger heeft, maar omdat hij gewoon kan weigeren, lijkt wel. Als we zijn bordje een milimeter verschuiven, wordt hij al boos. Dan schuift hij het weer een mm terug. Ook wordt hij 's ochtends nu al een week wakker met een flink ochtendhumeur.

Ik weet dat ze nu ongeveer van die driftbuien kunnen krijgen, maar ik vind dit wel heel extreem. Ik weet soms echt niet wat we moeten doen. Eigenlijk proberen we het altijd maar te negeren. Hij moet tijdens het eten in zijn stoel blijven zitten, maar hij krijgt dus geen hap binnen. Ik vind dit af en toe wel zwaar hoor. Kan iemand mij alsjeblieft zeggen dat dit een fase is die heel snel weer voorbij is???

2. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    hier precies hetzelfde,alleen dan met een meisje van 14 maanden,
    het eten gaat gelukkig nu weer 2 dagen goed, alleen smiddags het brood nog niet .
    en het gillend wakker worden smorgens smiddags savonds dat herken ik idd! op het cb denken ze dat het dromen-angstaanvallen zijn wat trouwens wel normaal is hoor

en de driftbuien pfffff praat me der niet van
    als ze maar 1 keer verkeerd gaat of ze mag iets niet ohjee dan is het gillen geblazen!

zoals vanmorgen in de supermarkt, wilde ze drinken dus ik geef der de fles maar dit was een andere fles dus die wilde ze niet, ze heeft de hele weg zitten gillen omdat ze de andere fles wilde.

ik negeer het gewoon.en ik moet zeggen dat ik ook wat strenger word voor der want anders neemt ze echt een loopje met je

succes !!

3. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Vervelend dat hij niet wil eten! Dat hebben we hier gelukkig (klopt af) nooit echt gehad.. Hoop dat hij snel weer gewoon gaat eten!

Het is idd een fase (zeggen ze) maar geen idee of die snel voorbij is......
    Voor mijn gevoel duurt hij nu al heeeeeel lang ;)

Succes ermee!

Deel Deze Pagina