webwinkel adressen!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ellen291982, 2 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik ben op zoek naar webwinkel adressen die betrouwbaar en niet te duur zijn. (merkkleding als: noppies, name it enz zijn te duur)

Ik ben namelijk op zoek naar overslagtruitjes, vestjes en hemdjes en serieus ik kan ze in winkels als Hema, V&D, H&M wibra, bertus ten hoor enz niet tot nauwelijks vinden. Daarom probeer ik het online te vinden. Ik heb al gekeken op little label enlief (hebben ze niet en te duur) en op prenetal, wehkamp maar hebben allemaal niks. Blijkbaar zoek ik iets wat moeilijk te vinden is.:(

Ik heb ook een oproep bij te koop gevraagd geplaatst voor als er meiden zijn die hier meerdere overslag dingen te koop hebben.

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik denk dat dat nog best lastig gaat worden. Echt allemaal overslag truitjes en rompers hebben ze meestal maar in 44/50/56/62 en misschien nog in 68 maar dan houd het los van misschien een enkel truitje ergens wel op.

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb wel een heel leuk overslag vestje, maat 62.
    Gekocht bij de Bertus ten Hoor. Als je wilt mag je hem overnemen....de kleur is oudroze.

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    En ik heb eventueel ook nog wel een overslag truitje van de hema, een zalmroze met bloemen,maat 62/68. Zijn nu ook nog wel nieuw te koop vermoed ik.

5. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik was gisteren bij een winkel hier in de buurt en daar verkopen ze het merk Bakkaboe. Heb een overslagvestje gekocht voor 12,95 en een overslag longsleeve voor maar 3,95! Supermooi en niet te duur dus. (Ik heb nogal een dure smaak maar dit is echt mooi voor weinig). Weet niet waar je woont, de winkel heet jola, volgens mij kun je ze vinden via google op jolamode of zo. Hebben ook mode voor volwassenen maar voor kinderen en baby's is het dus bakkaboe. En anders marktplaats? Daar heb ik ook weleens (merk)kleding gekocht voor weinig geld en ik ken een meisje die daar voor haar (3) kids bijna alleen maar koopt voor een prikje. Succes!

6. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Hoi meiden,

Een vriendin heeft een eigen webwinkel. Hier kan je merkkleding kopen voor leuke prijsjes. Neem eens een kijkje op de site.
    www.lievebeebie.nl

Succes!

7. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    ik koop vrij veel in de opruiming bij lief winkel online... bakkaboe hebben ze ook bij Tuunte, maar volgens mij is dat echt een achterhoekse winkel..

lief! heeft nu veel mutsen en zo in de aanbieding, had voor 17 euro een muts, sjaal, wantjes en sloffen en echt stevige kwaliteit.. moet je wel bij de opruiming kijken!

x

8. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Ik zag in het boek van Baby Walz dat zij heel veel overslag spulletjes hadden. Die hebben ook een webshop.

Gr. Marieke

Deel Deze Pagina