Ja daar krijg ik ook een beetje jeuk van haha, jemig. Die arme man... Hoe fel ze ook is op zijn relativeren: 'ik kijk even kritisch naar wat je hebt ingepakt'. En dat zij tig keer het lijstje naloopt, of eh, de drie lijstjes. Jemig. Maar misschien werkt het ook wel zo dat met die beperking, je een groot deel van de controle over je lichaam verliest (en met zwangerschap natuurlijk ook), dat ze zich dan maar stort op wat ze in praktische zin wel kan controleren. Dan nog vind ik het extreem overdreven om je eigen cruesli en alles mee naar het ziekenhuis te nemen, maar als zij daar nou blij van wordt..? Tja
Inderdaad nogmaals aangeven! ken iemand die dat ook heeft, heeft veel extra begeleiding gehad en de zwangerschap en veel extra info over mogelijkheden bij de bevalling. Zorg dat je een beetje gerustgesteld de bevalling ingaat.
Ik vind t ook zoon leuk programma En moes echt lachen om de man met de vrouw met handicap M'n man had al lang gezegd zoek t lekker uit.... Zo weer kijken 😃
Ja, hij is echt heel lief voor haar. Ik vind haar heel positief ingesteld, niet iedereen zou dat kunnen. Zo weer kijken!!
Ik schoot in de lach toen ze zei, ze doet het ze doet het! Heerlijk die eerste reacties als een baby'tje geboren wordt.
Ik snap alleen even niet waarom dat ene stel Jasmijn zo nodig moest meenemen naar een zaal met keiharde muziek. Dat is toch vervelend voor een pasgeboren baby.