Van maat XS naar XL, wie ook?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mompelientje, 5 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Hier ook sinds vorig jaar tien kilo afgevallen door een pnd. Onverwacht zwanger en dus stoppen met roken.
    Ik eet niet gek veel meer, maar het vliegt er aan.

Kwam ik bij mijn eerste 12 kilo in totaal aan, daar zit ik nu al ruim overheen...

2. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Ik ben dan wel geen 25 kg aangekomen bij mijn eerste. Maar 18 kg. Van 60 naar 78 kg! Ik hield op het laatst best wat vocht vast. de dag na mijn bevalling was ik helemaal niets afgevallen! kon wel janken terwijl mijn zoontje 8 pond woog!
    Maar na 3 weken woog ik 61 kg. Zonder lijnen/ sporten. Dus meiden maak je niet te druk. Die kilo's komen wel goed.
    Deze zwangerschap besloten om mij vooral niet te druk te maken over de kilo's. Gewoon gezond en normaal eten. En af en toe toch nog even snaaien 😁.

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113

Het zal ook wel aanleg zijn. Mijn moeder is na 3kids nog steeds maatje 36.
    Verder ben ik net voor het zwanger worden gestopt met roken (maar dat ben ik nog steeds en er zijn geen rokers kilo's blijven plakken) wel veranderde mijn stoelgang heel erg, ik kon haast niet meer moest echt aan de medicatie daarvoor. Verder ben ik altijd druk maar door een bloeding mocht ik helaas met 20weken al niet meer het zware werk doen waardoor ik kantoor en rustig werk moest doen. Ik denk dus dit alles bij elkaar dat dat de boosdoener is in mijn geval.

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Mijn tweede was 4kg bij 38 weken en toen was ik ook wel meer aangekomen. Mijn startgewicht was destijds 66kg en een dag voor de bevalling was ik precies 80 kg. twee dagen na de bevalling was er gelijk 6kg af.
    Ik verwacht nu een meisje en ik vind het qua stofwisseling wel heel anders dan bij de twee oudsten. Mijn startgewicht was nu tevens 66 kg. Vanwege de stress van de internationale verhuizing en de slecht combinatietest ben ik 4 kg afgevallen.
    Op dit moment zit ik op 67 kg.

Deel Deze Pagina