eigenlijk nog niet eens gewend aan het idee dat we weer zwanger zijn...2 week terug een echo gehad en 1!!! mooi kloppend hartje gezien...komen we vandaag voor de termijn echo...2!!!!! kloppende hartjes....shock...
Wow,dat wordt een drukke boel!! Gefeliciteerd! Hier maar 1 kloppend hartje gezien en hopelijk blijft het bij die ééne haha
Ik kan me goed voorstellen dat je in shock bent! Potverdikkie! Een baby van een half jaar, al twee kleuters/ peuters en straks nog 2 baby's! Dat zou mij ook behoorlijk aanvliegen! gelukkig duurt de zwangerschap nog even om aan het idee te wennen en je hulptroepen te verzamelen. Ik hoop dat je een goede zwangerschap krijgt en straks 2 blakende kindjes en dat je, ondanks de schrik nu, toch kunt genieten! want wat een wonder is het toch.......
ik zou zeggen gefeliciteerd maar ik weet niet zo goed of je dat wel wilt hahah. wij wouden ook 1 kindjes er bij en dat werden er ook 2 nu bijna 18 weken zwanger van een tweeling. ik was niet echt blij met de felicitaties want ik was nog heel erg in shock. ik kan je zeggen het went wel wij zijn nu echt heel blij en vinden het enorm bijzonder. hopelijk kunnen ook jullie er snel van genieten.
Allereerst gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je even in chock bent ervan. Kunnen ze dan eigenlijk al zien of het een 1 of 2 eiige-tweeling is? Zo ja, wat zijn ze?