Van Mama tot Eiceldonatie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mamabeer, 19 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Tis voor een goed doel en je gezondheid mamabeer:D

Ikdus, jaaaaaaaaaa, snel daten nu meid en alvast een afspraak plannen in Tilburg. Ik zal snel bellen voor een afspraak in maart/april. Ik ben dan nog meer afgevallen en dan durf ik het wel aan ;). Is het een idee dat we 06-nummers uitwisselen?

Ja haha, straks zitten we daar met z'n allen. De gyn weet niet wat haar overkomt, ineens zoveel ecd patienten :D

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Dees, prima, zal zo mijn nummer pben !

mamabeer, spiraaltje zal wel meevallen hoe zwaar :p
    Maar dat roken kan ik me best voorstellen. Rook je veel?

3. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Nou ik rook en 15 per dag vind ik best veel maar het is te doen:D zolang mijn man niet thuis is heb ik geen neiging tot. Volgende week gaat ie werken en dan word het makkelijker

4. Elisabeth K

15 nov 2009
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed plan mamabeer! Ik ben heel benieuwd naar je verhalen. Ik zal mijn donor ook de link naar jouw blog en forum sturen.

Veel succes (ook voor Koosje natuurlijk)

5. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

wow heftig dagje zo te lezen.

Maar aan de andere kant, ze gaan gewoon alles checken om ervoor te zorgen dat Koosje zwanger gaat worden. Ook al betekent dat, dat jullie eerst nog weer wat onderzoeken moeten doen..

pffffffffffffff je wordt er onderhand toch wel knettergek van hé??? al die gesprekken, al die onderzoeken....

Heb diep respect voor jullie. Echt... en ik hoop dat het uiteindelijk tot een eigen gezinnetje voor Koosje leidt.

Heel veel succes
    (super dat jullie 5 feb nog even aanhouden. you never know).

6. Mineut

Mineut Actief lid

9 dec 2009
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi lieve meiden,

Mamabeer ik heb je in elk geval hier weer gevonden en dees, ingemoppie, ikdus.....aangezien ons andere forum nu is geblokkeerd....baal ik goed van trouwens.

Iemand kan zelf geen zin meer in het schrijven hebben maar dan hoef je het niet af te sluiten voor alle andere meiden!

Ben op zoek naar het forum van mamabeer ECD kon het nu nog niet vinden...dus zoek even verder!

Groetjes,
    Mineut

Deel Deze Pagina