van maxi cosi naar een echt auto stoeltje...? wanneer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mam85, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

wanneer jullie kindje in opvolg auto stoeltje? en waarom?

  1. voor 6 maand

  2. 6 maand en 8 maand

  3. na 8 maand

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. AstridvD

    AstridvD Fanatiek lid

    5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Annika heeft vandaag voor het eerst in een autostoeltje gezeten. In de maxicosi probeerde ze steeds rechtop te zitten en die was ook een beetje te klein geworden. Ze vond het geweldig want ze kan nu naar buiten kijken.
     
  2. jessicad

    jessicad Actief lid

    2 nov 2006
    344
    0
    0
    Inge zit nog lekker in de maxicosi. Ik heb een kleine opdonder, dus dat past prima. Ze is pas 7 kilo, dus dat is ook nog lang geen probleem. Ik verwacht dat ze er wel tot een jaar inpast. En zo lang ze erin past en het gaat goed blijft ze denk ik lekker in de cosi. Haar beentjes zitten wel erg krap.
    Alleen probeert ze dus ook steeds rechtop te gaan zitten. En pas had ze op de een of andere manier met haar voetjes op dat ding gedrukt en was toen naar voren gegaan. Waren heel die gordeltjes losser gegaan en kon ze echt rechtop gaan zitten. Ik keek achterom en keek zo in haar stralende gezicht en trots dat ze was. Daar was ik dus niet zo blij mee. Als ze dat vaker gaat doen dan gaat ze toch wel snel over in een volgende autostoel, want dat vind ik wel eng. Zulke losse gordels kunnen niet goed zijn.
     
  3. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Britt is nu denk ik een kilo of negen en half en zit sinds een week of 2 af en toe in de autostoel. Het ligt eraan waar we heen gaan, maar ze kan lekker naar buiten kijken in het stoeltje.
    Al is soms de maxi-cosi ook erg makkelijk....
     
  4. Bianca16

    Bianca16 Fanatiek lid

    29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Lynn zit nog in de maxicosi. Ik vind het soms zo raar dat baby's van 6 maanden al te groot zijn voor de mc. Ze zijn er toch niet voor niets op gemaakt om een baby tot minimaal 9 maanden te vervoeren.
     
  5. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Jørre weegt al 9 kilo.
    Ik weet ut, tis niet normaal, maar hij is bij zn schoudertjes te breed dat hij alleen zn onderarm kan bewegen.
    Maar hij zit nu in een combi autostoel die achterstevoren op de achterbank staat en er zit een special kleb in dat die stoel net zo plat kan als een maxi cosi
     
  6. patricia24

    patricia24 Actief lid

    27 jan 2006
    439
    0
    0
    hengelo overijssel
    Jesper was bijna 8 maanden oud, toen hebben we hem in de autostoel gezet, hij paste niet meer fatsoenlijk in de maxcosi. Jesper is 75,5 cm en weegt 11,350 gram dus dat kun je wel nagaan, ook was het altijd een grote huil partij en probeerde altijd te gaan zitten in de maxicosi.
    En nu kan ie naar buiten kijken en heeft vaak de grootste lol. :)

    Patricia
     

Deel Deze Pagina