Hallo allemaal! Ik ben Vrolijke mama! Wij zijn pril zwanger van ons 2e wondertje Het is dat de test het zegt (wel 3 testen gedaan) Maar verneem er nog niet veel van, op vermoeidheid na! Ik hoop hier zo nu en dan wat te plaatsen en om jullie advies te vragen. Groetjes!!!
Dankjewel allebei! Ik vind de dagen echt vreselijk lang duren en ik zie erg naar onze 1e afspraak uit bik de vk. Die is pas 6 januari. Hopelijk horen we dan een mooi kloppend hartje!
Jaa dat wachten duurt altijd lang. Het is alleen maar wachten . Wachten op: positieve test, 1e echo, termijnecho, 20w echo, groeiecho en als je helemaal eind nadert tot eindelijk je ukkie in je armen ligt. Ik moet nu nog 3 weken tot controle (hartje luisteren). Duurt lang.. Hihi .
Haha ja ik weet het! Had dat bij mijn 1e ook... Hopelijk wordt dat wachten weer beloond met iets moois! Heb het gevoel dat ik deze 2e zwangerschap veel meer spannender vind dan de eerste, toen liet ik het gewoon over me heenkomen want ik wist niet beter! Maar nu weet ik wat het inhoud en vind het zoooo spannend!!! Brrrrrrrr hahahaha