hey dames heb zondag een leuke jas voor mn zoontje besteld wanneer kan ik deze dan verwachten ? (op voorraad) heb al ff via mijn pagina gekeken maar daar word ik niet echt wijzer van knuff
Ik heb laatst ook nog besteld en had het zowaar binnen een week, ook een jasje voor mn zoontje zat erbij... Miss hebben ze toch te veel klachten gehad en gaan ze er wat aan doen..
zolang nog??? had gehoopt dat het vandaag of morgen zou komen , nouja nog maar even geduld hebben dus bedankt dames
Ik heb gisteren wat besteld bij de H&M en bij wat op voorraad was stond dat het begin april geleverd zou worden. Maar ik ehb het ook wel meegemaakt dat het er eerder was.
Ligt er denk ik ook aan wat je besteld, want populaire dingen zijn snel uitverkocht en dan moet je lang wachten tot het weer op voorraad is...
Het ligt eraan wanneer je besteld. Ze leveren volgens mij altijd begin van de maand, halverwege en eind van de maand. Ongeveer om de 2 weken dus. Bij mijn bestellingoverzicht die ik nog heb staan (waren dingen die pas later leverbaar waren, dus konden ze 2 weken geleden niet meesturen), staat dat de levering begin april is.
Ja dat is zo. Maar het blijft gewoon irritant, juist zo een groot concern als H&M zou gewoon vandaag besteld,morgen in huis, waar moeten kunnen maken.
Inderdaad. Ik snap ook niet waarom ze geen Ideal hebben?! Zo irritant! Als ik het bestel, wil ik het betalen, en binnen max 2 werkdagen binnen hebben ( als het op voorraad is natuurlijk ) Daarom bestel ik amper iets bij de H&M. Vind het zo onduidelijk en vaag, en daar kan ik niet zo goed tegen
Ja ook dat vind ik raar!! Ideal is ideaal Als ik iets bestel wil ik het ook gewoon gelijk betalen omdat ik er dan geld voor heb, en dat je het dan binnen 2 dagen hebt vind ik ook normaal....
ik vind h&m ook zo irritant gewoon!! je besteld iets en 2-3 weken erna komen ze pas. en bij mij meestal rond 6-7 uur in de avond:x
Als iets op voorraad is heb ik het 2 weken later pas in huis. Als het dan niet op voorraad is, duurt het vaak veel langer. Het toppunt is toch wel dat ik vanaf oktober al wacht op een dekbedovertrek. Heb al 3 keer bericht gehad dat de levering vertraagd is. Pff nog even en ik hoef het helemaal niet meer. Gelukkig heb ik niet vooruit betaald. Maar zoals al eerder is genoemd vind ik ook dat ze iDeal moeten hebben, en een veel snellere bezorgservice.
Alles wat ik de 20e heb besteld (staat nu op de site) is voorgemeld bij de TNT. Dus ik denk dat het er overmorgen wel zal zijn... Groetjes, Josien