Dag lieve meiden, ik ben vandaag 4 weken en 2 dagen zwanger...nu heb ik de hele tijd steekjes en kriebels aan de rechterkant ten hoogte van mijn lies/heup...drukkend gevoel..Heeft iemand dit ook gehad? Het maakt me zo onzeker...ik heb verhoogde kans op bbz dus extra onzeker... liefs michelle
Waarschijnlijk zijn dat je banden die extra werk te verzetten krijgen met een groeiende baarmoeder. Hoort er echt bij....
Of ik je zekerder kan maken weet ik niet. Ik kan je wel mijn ervaring vertellen. Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik helemaal niets. Geen krampje of pijn of iets dergelijks. Deze zwangerschap liep fout af. Bij mijn 2de zwangerschap had ik tot 1 weken continu steken en krampen en was er van overtuigd dat dit niet goed kon zijn. Nu loopt er een prachtig mannetje van een jaar!
Ik had het ook die eerste weken, steekjes, krampjes, rugpijn, gevoelige eierstokken etc. is na een paar weken overgegaan, dus maak je maar niet druk!
bedanktvoor de reacties..ik heb een vroege echo gepland 6w en 4 dg..ik denk dat ik dan pas zekerder kan zijn...
hier ook de meeste krampen en steken van week 4 tot week 6 . Dat was bij de 1e zo en nu dus weer. Daarna ging het bij de 1e over in misselijkheid . En nu... in weinig. Wat lichte krampjes, lichte misselijkheid. Zeker die eerste weken hoort het erbij. Maar ik moet wel zeggen: Ik heb geen idee wat symptomen zijn van bbz.
die krampen horen er inderdaad bij, denk dat je pas gerust gesteld bent als je het gezonde kindje vast hebt.. of als je het hartje kunt horen. Sterkte met afwachten en niet te onzeker worden.
het hoort er inderdaad gewoon bij .. bij de 1e keer zwangerschap ook steekjes gehad en dat liep af in een miskraam , nu 2e keer zwanger en dezelfde steekjes ook gehad en heb nu ook bij een vroege echo het hartje al zien kloppen .. ik denk niet dat je van de voren kan aanvoelen of het een miskraam word elke zwangerschap is anders .. met een bbz heb ik geen ervaringen maar ik geloof wel dat het dan geen steekjes zijn maar dat dat hevige pijn geeft (van wat ik daarover gelezen en gehoort heb ) geniet er lekker van en gefeliciteerd