Miskraam veel bloedverlies, laag hb, herstel?

Discussie in 'Miskraam' gestart door jetje7891, 25 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jetje7891

jetje7891 Actief lid

19 sep 2014
    151
    3
    18
    Ha meiden,
    ik heb vorige week een miskraam gehad (eerst dacht de vk dat ik 6 weken zwanger was, maar aangezien menstruatie laatste keer weinig was denkt ze nu toch 9 á 10 weken)-> mede ook doordat ik heel veel bloed ben verloren bij miskraam.. Mijn hb is nu laag (hoeveel heeft ze niet gezegd) en ijzerrijk voedsel en floradix moet dit gaan verhelpen. Hoelang duurt dit herstel? Ervaringen? Hoor het graag!
    Groetjes Jet

2. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Ik heb andrhalve week geleden een miskraam gehad met veel bloedverlies, hierdoor een nacht in het ziekenhuis doorgebracht. Mijn hb was ook gekelderd, deze is geprikt. Ik zou je hb via de huisarts laten prikken, deze kan dan ijzertabletten voorschrijven wanneer het hb te laag is. Dit werkt niet gelijk, maar duurt een aantal weken. Verder kun je ijzerhoudend voedsel eten en daarbij iets nemen waar vitamine C in zit, dit bevordert de opname van ijzer. Ik drink ook roosvicee ferro maar floradix is ook goed ( zo niet beter ). Sterkte!

3. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Floradix heeft mij meer geholpen dan staaltabletten. Mijn hb kelderde in een paar dagen met 1/3 bij een infectie na miskraam. Toen ik aan de floradix ging voelde ik me snel beter.

4. Babilu

Babilu Actief lid

29 mrt 2016
    171
    0
    16
    Hier hetzelfde en ik heb ook floradix, werkt goed!

5. Babilu

Babilu Actief lid

29 mrt 2016
    171
    0
    16
    En wanneer kun je weer werken vraag ik me af?

Deel Deze Pagina