Spannend valerona!! En wat super dat je morgen al terecht kan ben benieuwd of jullie instinct goed zit! Geniet dr van!! En... Let us know
Hey meiden We hebben een super echo gehad!! We hebben ook weer gehoord en die klonk super!! En ze wist het bijna honderd procent zeker... We krijgen een MEISJE!!!! Ga zo mijn vader bellen of we vanmiddag kunnen langs komen. Liefs mij
Oooh Valenora een meisje!! Wat leuk dan heb je straks twee meiden. Was het niet even omschakelen omdat je gevoel een jongen zei? Ben benieuwd hoe je vader reageert! Fijn zeg dat je dit kan delen met hem.
Hey meid Ja zeker even omschakelen maar we zijn super blij met haar!! Naam hadden we ook al hihi. Mijn vader kreeg al visite helaas maar hebben het al wel verteld. Hij vond het heel leuk!!! Was super blij!!! Vanmiddag gaan we misschien even kijken naar de eerste roze spulletjes
Ja ook een meid!! was wel even wennen want wij dachten heel erg aan een jongen hihi. maar nu zijn we super blij met haar komst. laat het maar gauw mei worden
Hey meiden Hoe is het met jullie? Leuke dingen dit weekend gedaan? Wij hebben een rustig weekend gehad alleen zondag op verjaardag geweest bij mijn nichtje die is 7 geworden!! Wanneer hebben jullie weer echo?? Liefs
Hoi meiden, hier zwaar misselijk. Ik ben al vanaf gisterenavond aan het spugen..gooi echt alles eruit. Kids hebben vorige week ook buikgriep gehad maar die spogen zich 1x leeg en toen was het klaar.. ik blijf aan de gang. Kan dat eigenlijk kwaad voor het kindje? Dat spugen en die krampen?
Nee hoor channie dat kan geen kwaad Met de baby alles goed en 23 dec 20 weken echo.. verder paar heftige dagen gehad. Mijn beste vriendin is haar vader onverwachts verloren op 5dec nog wel. Hij was nog maar 59. Heb zo de crematie.. bah
Nee hoor channie het kan geen kwaat! Je kindje krijgt genoeg voeding uit jou reserves dus daar hoef je je geen zorgen over te maken! Wel goed blijven drinken dat is het belangrijkste voor je eigen gezondheid en die van de kleine! Dat je niet uitdroogd! Beterschap!! Gecondoleerd missflower! Nooit leuk zulke berichten! Veel sterkte vandaag!! Hier alles goed! Erg moe dat wel nogsteeds! Begin al een beetje te groeien en me eigen broeken beginnen nu toch wel strak te zitten haha! Maar mijn positsie broeken zijn nog veelste wijd dus hang een beetje in zo'n weet niet wat ik aan moet trekken vase... Morgen weer naar de verloskundige, mijn partner kan voor het eerst niet mee omdat hij het te druk heeft op zijn werk! Wel balen maar ja, alleen weet ik de weg ook wel! Weet nog niet
Haha! Iets te vroeg op verzenden gedrukt... Oeps!! Wilde nog toevoegen dat ik nog niet weet of ik weer een egho krijg hangt denk ik af van hoe goed ze het hartje van de buitenkant kan horen! Groetjes
Jeetje missflower sterkte!! Sunsetmiffy suc6 vandaag bij de vk en geniet er van! Ik voel me weer goed gelukkig. Dames we zijn allemaal al weer bijna op de helft!! Valenora hoe is het met jou?
he bah missflower wat verschrikkelijk!!! gecondoleerd en sterkte wat is het dit jaar wel niet?? de volgende die ik helaas hoor dat zijn vader is overleden en ook nog zo jong. met mij gaat het wel goed en zwangerschap gaat super!! alleen door dit berichtje even weer met beide voeten op de grond gezet vanwege mijn eigen vader. maar gelukkig gaat het iets beter met hem nu dus hoop dat hij het nog wel even volhoud. we blijven gewoon hard duimen!! ja hier nog 3 en halve week dan al weer op de helft!! wat gaat de tijd snel zeg. mijn dochter is vorige maand al weer 5 geworden en al bijns op de helft. tijd vliegt echt voorbij. maar nog 1 weekje dan hebben we weer 2 echo's!! al super veel zin in. volgens mij begin ik onze kleine meid te voelen. volgens mij voel ik als ze zich om draait en daar heerlijk bij strekt hihi en af en toe is het net of ik kleine tikjes voel hihi voelt heel grappig. als ze zich draait voel het net of er een soort bol draait in mijn maag dat herkende ik ook van mijn dochter voelen jullie al meer??
heel veel succes vandaag!! hoe laat moet je heen?? hopen op weer een mooi kloppend hartje! geniet er lekker van
Hoi meiden! Alles was goed vandaag bij de vk! Ik heb een mooi kloppend hartje gehoord heel krachtig en duidelijk ook was mijn baarmoeder goed gegroeid! Ben wel weer gerust gesteld, was alleen met mijn zoontje! Moest wel om hem lachen hoor toen ze het hartje liet horen... Jeetje mama de baby maakt wel veel harde bonken hoor.. Hihi hij heeft aan iedereen die hij tegen kwam het geluid voor gedaan 8 jan mag ik voor De 20 wkn echo...
@valenora: sorry wou je niet rot laten voelen! dus je "grote meid" alweer 5 jaar, heeft ze leuke verjaardag gehad? fijn dat het goed gaat met je zwangerschap. Ik kan ook niet wachten tot de 20 weken echo die heb ik 23 dec. Ik voel al heel vaak schopjes, vooral als ik aan het eten ben dan gaat ze los haha @sunsetmiffy: fijn dat alles goed was! toch weer gerusstelling he
hey meid dat geeft niet hoor. af en toe is het ook wel goed om even weer terug op aarde te zijn. hoe gaat het nu? ja ze heeft een hele leuke dag gehad en weer super verwend hihi.
hey meiden hoe is het met jullie?? nog weer nieuwe ontwikkelingen in de zwangerschappen?? hier gaat alles goed en morgen weer een nieuwe echo en zaterdag krijgen we controle pretecho kan nu al niet meer wachten. al weer 17 weken zwanger wat gaat de tijd snel zeg! hebben jullie een leuk weekend gehad? veel liefs
Ha Meiden, Sorry voor mijn afwezigheid, er gebeuren hier allemaal dingen waar ik helemaal niet bezig mee wil zijn maar t me toch overkomt.. blegh Plus ik ben zo gewend om de topic te zoeken tussen "zwanger-onderzoeken en echo's" dat ik telkens vergeet dat hij verplaatst is.. ghehe Hoe is het met jullie allemaal? Ik ben afgelopen zaterdag naar Jan Koning gegaan, heb erg getwijfeld over hem gezien de verhalen hier enzo.. Maar tis een prima vent, supervriendelijk en enorm kundig.. idd vlotte afspraak, maar hij laat dan ook wel echt alles zien en horen.. En we weten inmiddels wat het is: Een meisje! Blij Hoop dat met jullie alles goed gaat!!