Van niks te zien naar heel veel te zien op de echo!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Valenora, 30 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    hey hey!!

wat fijn dat alles goed gaat Sherry85, en wat leuk dat jullie een meid krijgen!

volgens mij weet iedereen het nu behalve ik :( haha.. wij wachten gewoon nog heel rustig 3 weken tot de 20 weken echo :D

hoe is de stand nu? 2 jongens en 2 meiden toch? ben zo benieuwd wat ik krijg...
    mijn gevoel zegt de ene keer een meid en de andere keer toch weer jongen haha... weet het gewoon niet, en wil het ook maar gewoon over me heen laten komen :) mijn vriend denkt een Jongen en mijn zoon zegt ook een broertje, maar verder word er wel weer veel een meid om me heen geroepen of ze weten het niet hahaha

vandaag denk ik voor het eerst mijn kindje voelen bewegen :D voelde een soort geduw en gekriebel aan de linker kant van me buik net onder me navel... was een ander gevoel dan een luchtbelletje in me darmen!

hoe gaat het met jullie? nog mooie fotootjes mee gekregen?

2. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @sherry85: wat leuk zeg een meisje!

@sunsetmiffy: mooi he dat gevoel, helemaal als het echt schopjes zijn!

Ik ben inmiddels 20 weken jeeeeeeej! klinkt al weer zo lang haha maar ja toch nog 20 weken te gaan. Ik droomde vannacht dat ik was bevallen alleen had ik er zelf niks van mee gekregen..echt zo dom!

Ik voel de kleine vooral veel schoppen tijdens het eten haha echt zo mooi gevoel. Mijn buik groeit ook heel hard! Maandag heb ik de 20 weken echo erg spannend weer... hoop ook dat ze nog x bevestigen dat het een meisje is (jongen is natuurlijk ook goed) maar ben beetje onzeker nadat ik iemand sprak die bij dezelfde was geweest als mij met zelfde termijn en het toen toch verkeerd heeft gezien.. Dus even weer spannend!

Oh ja vandaag gaan we de meubeltjes in het kamertje zetten, via kennissen hele mooie commode en ledikant kunnen kopen, zal gauw foto plaatsen. Word het allemaal zo veel echter van :D

3. Valenora

Valenora Actief lid

16 sep 2013
    240
    0
    0
    Werk aan huis
    Hey wat leuk nog een meisje ;)

@missflower wauw al weer 20 weken wat gaat dat snel he!
    Hier ook nog 2 weekjes dan ook al 20 weken.

En maandag al je 20 weken echo wat spannend!!
    Heb je kamertje geverfd of behang er op?

Wij hebben 7 januari de 20 weken echo en hebben de babykamer ook al een aantal weekjes klaar hihi.
    Zal van de week ook wel een foto er van plaatsen.
    Wij hebben trouwens morgen nog de controle pretecho om zeker te zijn dat we een meisje krijgen hihi.
    Benieuwd hoe veel ze gegroeid is :D

Hebben jullie trouwens al namen gekozen?

4. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    leuk morgen al een echo dus!! Wij hebben de muur geverfd toen we hier kwamen wonen (paar maand terug) een soort rode kleur en de kinderen slapen sinds vandaag op de grotere kamer.. de meubeltjes gaan zondag in elkaar dus ben benieuwd

Ja denk wel dat we een naam hebben maar goed zou nog kunnen veranderen natuurlijk. Jullie dan?

5. Valenora

Valenora Actief lid

16 sep 2013
    240
    0
    0
    Werk aan huis
    ja al vanaf dat we haar hartje zagen kloppen hebben we namen gekozen.
    denk niet dat wij nog gaan veranderen zijn er namelijk helemaal verliefd op :D

6. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    oh dat is makkelijk! ik twijfel aldoor steeds weer.. lastig

spannend morgen de echo.. hoop zo dat alles goed is

7. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Gister de echo gehad en het is zeker een meisje dus die twijfel is weg. Ze was zo druk tijdens de echo dat ze het die vrouw wel moeilijk maakte. Eerst leek alles helemaal goed maar vond al dat ze het hartje zo vaak bekeek en helaas heeft ze daar twijfelgeval bij gezien. Ze vond dat de aorta wat vergroot leek dus we krijgen nog een echo in het ziekenhuis. Aan de ene kant weet ik gewoon dat het goed zit maar ondertussen spookt het steeds door mijn hoofd dus hopelijk gauw de echo.

Hier een mooie foto

20131223_160527.jpg

8. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Och jeetje Valerona! Begrijpelijk hoor dat het door je hoofd spookt! Was dit al je 20 weken echo? Dacht dat je een pret echo had en die mogen toch niets zeggen?

Hoop dat alles toch gezond is! Hou vast aan je eigen gevoel!!
    Hoop dat je snel uitsluitsel krijgt!

Wat een mooi plaatje weer! Zo gegroeid ook!! Ben ook zo benieuwd naar onze kleine! Wij gaan 8 januari weer kijken

Xx

9. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Nee je haalt ons door elkaar.. ik had gister de 20 weken echo

10. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    jammer dat er zo weinig gepraat wordt :(

11. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Hey hey!

Hebben jullie fijne kerstdagen gehad? Ik wel :) wel erg druk geweest en heb daar gister behoorlijk de tol voor moeten betalen (ziek van vermoeidheid) baal dr wel van dag ik nogsteeds niet fit ben.

Zie nu dat ik jullie door elkaar heb gehaald! Oeps.. Sorry!! Weet je al wat meer missflower? Wanneer gaan ze weer kijken? Hoe voel je je nu? Al een beetje bekomen van de schrik? Wat zijn eigenlijk de risico's van een verwijde aorta?... Sorry ben daar niet zo thuis in!

Hier alles goed! Ben wel erg nerveus voor de 20 weken echo!

Alvast fijne jaarwisseling!
    Liefs

12. Valenora

Valenora Actief lid

16 sep 2013
    240
    0
    0
    Werk aan huis
    Hey hey meiden

Mijn excuses voor weinig bericht maar veel bezig met mijn vader.
    Het blijkt namelijk geen alvleesklierkanker maar uitzaaiing waarschijnlijk van de longkanker.
    Dus nog erger helaas en gaat snel nu.
    Hoop dat hij nog lang bij ons blijft.

Verder gaat hier alles goed.
    Alweer 19 weken zwanger en 7 januari de 20 weken echo :)
    Kan niet wachten.
    Ook voel ik haar al goed bewegen :D
    Dus dat gaat super :p

Jullie kamertjes en zo ook al klaar en ook namen gekozen?

Liefs mij

13. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Bij ons het kamertje niet klaar hoor! Als het nog een jochie word gaan we niet veel veranderen.. Namen ook nog niet! Wij wachten lekker tot na de 20 weken echo.. Ik heb hem 8 jan dus 1 dag na jou valerona!! Spannend he!

14. Valenora

Valenora Actief lid

16 sep 2013
    240
    0
    0
    Werk aan huis
    Ja heel spannend meid :D
    Heb er heel veel zin in :)

Groeien jullie buiken ook zo hard?
    Ik kan geen gewone broeken meer aan :p
    Kunnen binnenkort wel buikfoto's gaan plaatsen hier..
    Lijkt jullie dat ook leuk?
    Ik zal morgen een fototje plaatsen van de baby kamer :)

15. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Mijn buik is opeens snel gegroeid! Van gister nog gewoon mijn skinny aan en dicht kunnen naar 5 cm tekort op de tailleband haha.... Dat het zo snel kan gaan:$

Ik wens jullie een hele mooi en gezellige jaarwisseling.. En een mooi en gezond 2014 toe!

16. Valenora

Valenora Actief lid

16 sep 2013
    240
    0
    0
    Werk aan huis
    hey meiden

een heel gelukkig nieuwjaar toegewenst en dat alles voorspoedig mag verlopen met de zwangerschappen!! :D

nog een paar dagen dan de 20 weken echo :D
    ben heel benieuwd of alles goed is, best spannend allemaal.

17. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hey hey,

Beste wensen nog allemaal!!

Vandaag de 20weken echo gehad en hij is super in orde! Nog steeds een mannetje haha.. hij weegt al 410gram. Super nieuws dus.
    Verder blijf ik maar groeien... kom ook kilo's aan helaas... hoe is dat bij jullie?

18. Valenora

Valenora Actief lid

16 sep 2013
    240
    0
    0
    Werk aan huis
    hey hey meiden

wat super channie dat alles goed is :D
    zeker super nieuws.

haha ja ik groei ook hard nu.
    gewone broeken kan ik niet meer aan.
    had gelukkig nog broeken die te groot waren die kan ik nu aan :D
    ik zal vanmiddag de foto's even plaatsen die beloofd had.
    ik vergeet ze steeds sorry.

Maar ook wij hebben vandaag super nieuws gekregen:D
    we hebben vandaag onze 20 weken echo gehad en ze is helemaal gezond en kon niks ontdekken wat afweek gelukkig.
    en ze lag mooi op schema voor de uitgerekende datum:D

veel liefs

19. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Hay meiden!!

Wat heerlijk dat jullie 20 weken echo helemaal goed was! Wij hebben hem ook gehad vandaag!! Alles was top in orde al ze zich niet makkelijk bekijken haha!

Jaa idd.... ZE! Wij krijgen ook een dochter! Helemaal blij zijn we!! Het is nog moeilijk te bevatten hoor....:D

Ik durfte niet te hopen op een meid.. En mijn vriend was overtuigd van een jongen! En onze zoon zei ook steeds ik denk een broertje maar ik wil wel een zusje! En nu word het ook echt een zusje! Zoo leuk!!

Fijn ook dat het bij jullie zo goed gaat! Ik zit echt op een hele grote roze wolk! :)

20. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Goed om te lezen al die goede echos. Hier ook nog alles goed. Ze beweegt veel. Naam is gekozen en kamertje al heel eind

Deel Deze Pagina