4 maanden

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door mummie2b80, 14 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

29 mrt 2008
    922
    0
    0
    Hoi.

Even een vraagje.

Wij hebben op dit moment dit schema van 180+66:

6.45
    10.45
    15.00
    18.00
    21.30

Nu wil ik proberen naar 4 flessen te gaan omdat ze daar ook eigenlijk wel aan toe is. We moeten haar echt wakker maken voor de laatste fles.
    Hoe kan ik dit het beste doen, vooral om ze met manlief om 17.45 bij de gastouder vandaan komt op een doordeweekse dag en dan wil ze eigenlijk niet meer wachten met de fles.
    maar als ik naar 4 flessen toega dan moet haar laatste fles denk ik rond 19.00 met een beetje rijsebloem.

Ze is trouwens 4 maanden vandaag en zowel qua lengte en gewicht boven gemiddeld.

Alle hulp is welkom!!

2. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Wij hebben met 4,5 maand eigenlijk gewoon de laatste voeding overgeslagen en gekeken wat ze zou doen. Sliep dus even lang in de ochtend. Maar sommige mensen vervroegen de laatste fles steeds een beetje totdat het op dezelfde tijd valt als de één na laatste. Maar ik zou dus wel gewoon voeden als ze honger heeft hoor, niet nog een uur rekken!

Drinkt je dochtertje die laatste fles helemaal leeg, ook als jullie haar ervoor wakker moeten maken? Want waarop baseer je dat ze klaar is om naar 4 voedingen te gaan, laat ze veel staan?
    Met rijstebloem zou ik even proberen wat het doet, mijn dochter ging er juist slechter van slapen. Ik zou dus eerst een fles laten vervallen, kijken hoe ze daarop reageert en dan pas na een tijdje met rijstebloem beginnen zodat als ze slecht slaapt, je weet of het komt door te weinig melk od door de rijstebloem.

3. p1982

p1982 Niet meer actief

we zijn van de week beginnen met 4 flessen aan te bieden

eerst was het 715/11/15/19/22.30 uur

nu 715/12/1630/2045 uur

en dat gaat goed,

ze kreeg eerst 180ccmet 6 schepjes en nu 210cc met 7 schepje en de laatste met 2 schepjes rijstebloem

Deel Deze Pagina