Vandaag bij de art geweest en mijn dochte krijgt nu gewone nutramigen maar haar eczeem blijft en wordt langzamerhand meer. Hormoonzalf heeft geen effect (minimaal in ieder geval) dus we gaan nu starten op nutramigen aa. Hopelijk zie ik verbetering met deze voeding. Voor degene die ook deze overstap gemaakt hebben: - hoe snel zagen jullie verschil; - moest jullie kindje aan de voeding wennen of ging dat gelijk goed doordat hij/zij al nutramigen kreeg?
Ik heb de overstap gemaakt van Allergy Care naar Nutramigen AA... Je gaat vrij snel veranderingen merken. Het duurt (zeggen ze) twee weken voordat de kleine aan de nieuwe voeding is gewend, maar bij ons mannetje merkte ik al na een paar dagen waanzinnige verbetering! Een vrolijker mannetje wat echt geniet, heerlijk. Na twee was het echt een heel ander mannetje!
Ze is verder een makkelijke baby gelukkig maar haar eczeem breid zich steeds meer uit. We weten niet of het door de voeding komt dus dat willen ze nu gaan uitzoeken. Ben zo benieuwd. Ik heb als baby koemelk en eiwit allergie gehad dus mijn vermoeden bij haar zijn wel heel sterk. Ook omdat de hormoonzalf helemaal niks doet, denk ik dat het door de voeding komt. Kan de voeding morgen pas ophalen helaas
Ahh ok! Het wegtrekken van de uitslag duurde wel langer als de eerste dagen, dus even doorzetten. Qua gedrag merkte ik het gewoon heel snel! Uitslag werd niet meer maar minder fel en nu is hij er helemaal vanaf!