van nutrilon A.R 1 naar nutrilon A.R. 2

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door horselover, 8 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Gister de overstap gemaakt vande nummer 1-> 2.
    Nu valt het mij op dat de voeding dunner is en ze spuugt nu ook veel meer.
    Ik dik het altijd al extra in met jbpm maar nu moet ik er weer meer bij voegen.
    Ook heeft ze ineens allemaal pukkeltjes erbij gekregen in haar gezichtje.

Zijn er meer met deze ervaring of enig idee hebben waar het door kan komen? Zouden de eiwitten niet meer licht verknipt zijn in de 2?

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ja dat klopt. Je hoeft helemaal niet over naar nummer 2 hoor, je kunt gewoon nummer 1 blijven geven.
    Eventueel kun je naar HA nummer 2 overgaan en dat zelf met nutriton indikken.

3. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    @Dirksmama : bedankt voor je reactie! H.A verdikken met jbpm werkt bij haar niet voldoende. Heb een tijdje nutramigen+JBPM gegeven maar op de 1 of andere manier golft dat nog vele malen meer terug dan de Nutrilon Ar. En ze krijgt ook enorme diarree als ik het zelf indik met jbpm.
    Ze krijgt nu nutrilon AR en dan nog een schepje jbpm, anders is het nog te dun.
    het voordeel is dat de ontlasting van de AR keihard word en het schepje jbpm zorgt er weer voor dat het ietsje zachter word.

Het blijkt dat ze ook weer ziek is dus achteraf kan ik nog niet echt goed oordelen waar ze nou zo heftig op reageerde.
    Was het de combi ziek worden en andere voeding?

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Valt niet te zeggen wat het precies was. Maar als ze het goed doet op de nummer 1 is er geen noodzaak om over te gaan op 2. WHO adviseert zelfs om 2 helemaal achterwege te laten en zolang kind fles drinkt op nummer 1 te blijven.

5. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Dat artikel heb ik laatst idd ook gelezen.
    Alleen nr 2 geeft volgens vele wel een voller gevoel, en ze heeft vrij snel honger met de nr 1 .
    Dus ik dacht kan een poging wagen

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Die honger kun je opvangen met wat extra groente.

7. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    :D was het maar zo makkelijk Dirksmama.
    Hele heftige reflux, bij iedere bijvoeding golft het zo extreem terug (on danks indikken) ze heeft er dan zoveel pijn door.
    Dus eerst ook bijvoeding op laag pitje.
    Haar voeding komt ook nog veel omhoog en dan bijvoeding erbij word het haar allemaal teveel.....

8. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ai, dat is vervelend. Dan zou ik al helemaal op nummer 1 blijven, omdat de 2 vaak wat zwaarder valt, waardoor de reflux erger kan worden.

Deel Deze Pagina