Hoi dames mijn zoon is nu 2 maanden en sinds een halve week geeft hij best veel voeding terug. Al vanaf zijn geboorte is het al dat hij wat terug geeft. Ik ben toen hij 2.5 week was nutriton door zijn voeding gaan doen maar hiervan ging hij opeens 4 keer per dag poepen dus dat was ook niet de bedoeling en daar ben ik weer mee gestopt. Hij krijgt hero standaard 1 en 5 flessen van 150cc. ook hou ik hem na elke voeding minimaal een half uur rechtop. Hebben jullie nog tips? Misschien ga ik opnieuw nutriton proberen want dit is geen doen zo of misschien op een andere voeding overstappen? Gister heeft hij bijna hele dag gehuilt omdat hij echt last had van het spugen terwijl het normaal een vrolijk kindje is.
Je kunt eens proberen of het beter gaat met 6 x 120 cc in plaats van 5 x 150 cc. Bij mijn dochter hielp dat wel, zij had zelf overigens amper last van dat spugen. Komt het er weer uit als je hem na dat half uur neerlegt of duurt het langer? Als hij er echt naar van is moet misschien toch even langs de huisarts.
Hier spuugde zoon van 10 weken nooit tot een week geleden.. Soms hele golven. Weet echt niet waar t aan ligt, want het aantal flessen en de hoeveelheid is onveranderd? Ben nu wel gestopt met 10 cc extra water ivm stoelgang, zodat melk wat dikker is, maar geen verschil tot nu toe.. Hier heeft hij een moeilijke stoelgang 1 x per 2 dagen ongeveer, dus wil liever geen jbpm gebruiken (verstopt toch meer?)
Tammi heb ik ook eens geprobeerd, maar zelfs met een heel klein mespuntje kwam er bijna niets uit de fles. Echt heel raar. Gebruik daarom toch maar Nutriton. Dochter heeft slechts een enkele keer dat ze 2 dagen niet poept, maar lijkt er weinig last van te hebben...
Hier begon ze ook ineens met 3 maanden echt te spugen. Ze had er geen tot nauwelijks last van maar het was te veel om er niks aan te doen. We hebben eerst geprobeerd om 6 flessen ipv 5 te geven dat hielp 1 dag daarna was het weer raak. Nu zijn we begonnen met nutriton al 1.5 week en gaat echt goed. Soms wat last van haar ontlasting maar is ook even wennen. Misschien toch nutriton weer proberen en even doorbijten.