Speen voor bij de omneo!

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door xBella, 8 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xBella

xBella Actief lid

1 apr 2015
    235
    0
    0
    Ik ben na 1.5 maand nogsteeds zoekende naar een geschikte speen, ik heb er zo'n 10 aangeschaft waarvan we er maar 1 gebruiken (annoying!)
    Ook heb ik geprobeert met een naald de kleinste wat te vergroten maar dit lukt niet goed.

Zit nu op difrax Small en die heb ik vergroot met een naald.
    Nu lees ik dat bij de dr brown brede hals meer door heen kan gaan?

Welke spenen gebruiken jullie en ervaring met de brede hals?

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Toen ik met jbpm begon was het ook even zoeken. In het begin begon ik met de s speen van difrax. En halverwege wisselde ik met de m speen. Dan deed ik de M speen in een ring van een andere fles en dan hoefde ik alleen maar een de andere erop te draaien.

Toen ook de 1-2-3 speen van difrax geprobeerd, maar was geen succes. 2 te traag en 3 te snel..
    Maar een paar weken later weer geprobeerd, en nu drinkt hij uit de 3 stand. Wel met een dr browns fles.

3. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hier gebruikte ik Hero Comfort, zelfde als Nutrilon omneo en mijn zoontje dronk (na een hele zoektocht) het beste uit de difrax fles met M speen.
    Eventueel passen de spenen van dr. Brown ook op de difrax flessen en andersom. Hoef je geen hele nieuwe flessen te kopen. ;)

4. Suprised

Suprised Actief lid

25 mrt 2014
    293
    0
    16
    NULL
    NULL
    Etos speen, deze gebruiken wij altijd. Wij dikken de voeding erg in en deze speen is de enigste die niet vast blijft hangen.

Deel Deze Pagina