Zoals de titel eigenlijk al zegt. Wanneer zijn jullie begonnen om als ontbijt brood te geven met melk? En geen bord of pap flesje meer? Welke leeftijd? ik ben benieuwd !!!
Mijn dochter lust geen pap. Ze eet sinds 7 maanden een boterham na haar fles melk. Inmiddels gaat er bijna een hele in.
Hier al snel, voor pap moest ik telkens kolven en ze vond het niet bijzonder lekker ofzo (bv-pap blijft ook erg dun, dus lastig te voeren en ze liet de helft weer uit d'r mond lopen). Vanaf een maand of 7 at ze 's ochtends brood.
Hier nooit pap gegeven en gaan we ook dit keer weer niet doen. Hij krijgt eerst bv als ontbijt en daarna een broodje.
Thirza kon door oorproblemen slecht kauwen en brood ging heel slecht, dus die heeft tot 2,5 ofzo pap gehad 's ochtends. Wel lekker dik uit een bordje, nooit uit de fles gehad.
Ik hou zelf niet van brood als ontbijt en mn dochter ontbijt ook nog met pap. Ik ook met brinta, havermout of cornflakes.
Nooit gegeven. Vanaf 6 maanden begonnen met korstje en zo langzaam uitgebreid. Inmiddels eet ze 2 broodjes per dag
Hier krijgt hij nog steeds. Hij geniet hier zo van dat ik het voorlopig zo laat. Overigens wel lekker dik uit een bordje. Nooit een fles pap gegeven.
Hier met 1,5 ook nog pap! Hij vind het heel lekker en op deze manier heeft hij in elk geval zuivel, granen en vocht binnen. Lijkt me een goed begin vd dag! Ik ga pas over op brood wanneer mn zoon geen pap meer wil.
Je kunt tot je pensioen en daarna nog ontbijten met een bord pap hoor! Niet nodig om daarmee te stoppen als je het lekker vindt.
Mijn zoontje vindt het heerlijk. Zolang hij het lekker vindt, krijgt hij 's morgens lekker een bordje pap. Ik had ook veel liever pap als ontbijt.
Hier nu nog pap (van een bordje, geen fles) tussen de middag (omdat ik dan meer tijd heb dan 's morgens voor ik naar m'n werk moet), wil straks met de vanaf 8 maanden-pap beginnen met 's ochtends pap. En dan gewoon net zolang ze dat wil. Als ze ouder is en liever brood eet vind ik dat prima. Haar vader eet ook pap 's morgens dus ze mag het ook lekker blijven doen! Warm, vloeibaar eten verteert alleen maar beter en idd, ze krijgen ook direct hun portie zuivel binnen.
Hier nog steeds een bordje (nooit uit een fles) pap in de ochtend. Ze houdt wel van brood, maar niet als ze net wakker is. Het bordje pap eet ze met liefde, dus mij best
Hier lust ze ook geen pap. Met 9 maanden 's ochtends ná de fles een boterham. Maar wanneer ga je nu eerst de boterham geven en daarna de fles? Ik eet ook eerst brood en drink daarna mijn melk.
Daar heb je misschien wel gelijk in. Het gaat mij er om dat hij volgens het CB te veel melk krijgt. (hij krijgt 1x150 bord pap en 2x120 cc halfvolle melk en dan nog yoghurt) Hij is net 1 jaar. En als ik een broodje geef met daarbij melk kan ik hierin wat minderen. Want minder in de fles is wel goed, maar minder van het bordje pap niet. Vandaar de vraag wanneer brood met melk. Me zusje is 24 eet ook elke dag pap zowel in de ochtend als in de middag omdat ze totaal niet van brood houd. En die is ook groot geworden