Wij zijn er vandaag achtergekomen dat ik zwanger ben... en omdat ik nogal een flapuit ben.... zeg maar... Zal lang stilhouden voor onze ouders nog moeilijk worden... Ben nu 3,5 week... Wanneer hebben jullie het verteld aan jullie ouders?
Vorige keer al best vroeg maar kreeg toen een miskraam en mn moeder is nogal een flapuit dus die zei t tegen me oom enz. en zo t cirkeltje rond.. vond t niet erg maar leg het maar eens uit als het niet goed zit en je verklaart je tegenover mensen die er eigk niets van hoefde te weten zegmaar. nu ben ik weer zwanger en zeg pas met 12 a 13 weken tegen me moeder dat we weer zwanger zijn hihi. me moeder is een schat hoor maar ze is gewoon een flapuit kan ze ook niets aandoen Gefeliciteerd met je zwangerschap!
wij hebben het een dagje na een posi test verteld (mede omdat mijn moeder ziekelijk is) maar hoefde niet veel te vertellen want toen ik zei mam weetje trouwens....??!! toen begon ze te lachen en zei ze: ben je zwanger? whaahaaa..
Alleereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! De dag dat ik positief teste heb ik het gelijk aan mijn ouders verteld en een paar dagen later aan mijn schoonouders! Ik kan er trouwens bij beide op vertrouwen dat ze het niet doorvertellen...
Gefeliciteerd!de eerste keer toen ik in april zwanger was hebben we t diezelfde avond verteld en dat ging heel snel mis en nu ben ik weer zwanger en vond ik t super moeilijk maar heb ik t nog niet verteld als ik morgen de echo krijg en die is goed gaan we een klein kadootje kopen voor de ouders en gaan we t dit weekend vertellen ik wil ze niet weer voor niks blij maken
Wij hebben het dezelfde avond nog verteld aan beide ouders! Tegen mn ouders zei ik we moeten wat vertellen, en ze wisten het al meteen
Allereerst gefeliciteerd. Ik heb het alle keren gelijk verteld. nou ja wel samen met mijn man dan. Mocht het fout gaan kunnen ze je steunen dus waarom wachten? Lekker gaan vertellen....
Wij hebben de dag na de eerste positieve test nog een digitale test gedaan. (konden het niet geloven dat na heel lang proberen het gelukt was) Daarna gelijk naar mijn schoonouders gereden om het te vertellen en diezelfde avond naar mijn ouders gegaan. Mocht het inderdaad mis zijn gegaan dan hadden wij hun steun hard nodig gehad.
Hier precies hetzelfde gehad, ook een miskraam en een prater van een moeder. Tijdens m'n 2e zwangerschap wel wat langer gewacht, maar toch vroeg verteld. Bij 6 weken ongeveer.
Wij hebben 's morgens de test gedaan en 's middags wilde m'n man het al gaan vertellen bij onze ouders en zussen. Maar de rest van de wereld mocht het pas weken na onze eerste echo, die was op 8 weken.
Gefeliciteerd! Wij wilden het in eerste instantie pas na 12 weken vertellen, maar met 4.2 weken stonden we bij m'n schoonouders op de stoep Achteraf had ik het ook nooit 12 weken stil kunnen houden, aangezien ik doodziek geweest ben en m'n schoonmoeder hier heel wat keren is komen helpen in huis. Zou het bij de volgende wel wat langer voor me willen houden als dat kan, mijn schoonvader kon zijn mond niet houden en met 7 weken was het dus helaas al uitgelekt en kregen wij boze mensen aan de telefoon (ooms en tantes die we amper spreken) dat ze het niet van ons gehoord hadden :O Maar dat ligt er natuurlijk helemaal aan hoe jullie ouders zijn en wat jullie belangrijk vinden.
tsja denk idd dat we het hier ook niet zo lang stil kunnen houden Heb vandaag op het internet dit besteld: FunCakes Marsepein baby set Blauw set/6 - 100696 - De Leukste Taarten Ga dit op een mooie taart plakken en dan aan onze ouders geven. En dan maar hopen dat ze de hint snappen
Oh da's wel een leuke manier! Wij hadden naar onze ouders de zwangerschapstest meegenomen en laten zien.
Ik heb het gisteren gelijk aan mijn moeder verteld. Mijn vriend zei : Ga het maar vertellen , ik ken je en je kunt het toch niet verzwijgen haha. Ik had haar de test ingepakt en mijn zoontje zei dat we wat in de schoen hadden voor haar.( Hij weet het nog niet overigens ). haha. Ze wist eerst niet zo goed wat het was schijnbaar zagen de testen er vroeger anders uit?? . En toen wilde ik haar de digitale geven en toen begon het lampje te branden. Nou dolblij natuurlijk en belde ze mijn vader . er is iemand voor je aan de telefoon. Hij dacht dat het mijn zoontje was dus begon wat kinderachtig te praten en toen vroeg ik aan hem hoe hij het zou vinden om voor de 4de x opa te worden ? Nou geweldig zegt hij hoezo ? Ik zei dat is dan geregeld ! Hij was dolblij. Echt leuk als het fout gaat zoou ik het ook verteld hebben , maar mijn broers of zus en van mijn vriend zijn kant weet het nog niet. Daar wachten we nog even mee, zijn vader vertellen we het wel. Groetjes
Wij hebben het meteen verteld! 's ochtends positieve test en 's avonds langsgegaan. Was 2 dagen voor vaderdag, dus met 'vaderdag' kadootje langsgegaan. Wij waren al lang bezig, dus konden niet meer wachten met vertellen. Wel gezegd dat ze het nog stil moesten houden.
Wij gaan het over 1,5 week vertellen aan ouders+schoonouders+oma's en opa's en broers en zussen. Dan ben ik dus 5 weken en nog een beetje. Als het voor die tijd niet is misgegaan.. ik ben door al die verhalen hier op het forum zó bang geworden, ik sla het topic 'miskraam' nu ook over.. Ik denk dat mijn oma's hun mond ook niet kunnen houden maar ga toch vragen om het nog niet door te vertellen tot de eerste echo, die heb ik waarschijnlijk pas rond de 10 weken. Mocht het misgaan wil ik ook hun steun hebben, nadeel vind ik dan alleen dat ze wel weten dat we dus met een kindje bezig zijn en in het vervolg het vaak vragen..