welke fase van mijn eisprong zit ik nu?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Angel Eyes, 25 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Hey meiden,

Ik voel altijd rond mijn eisprong van alles gebeuren in mijn lijf. Ik heb o.a. links of rechts krampen in mijn baarmoeder(gebied), ik ben wat misselijk, ben vochtiger, etc etc.

Nu ben ik benieuwd of deze tekenen een signaal zijn dat de eisprong eraan komt, of is de eisprong dan al geweest?

Misschien een gekke vraag, maar omdat ze zeggen dat je beter vlak voor je eisprong kan klussen i.p.v tijdens ben ik benieuwd wat ik nu zou moeten doen. Ik heb dus vandaag last van al die tekenen die ik boven beschreef.

ik hoop dat iemand antwoord heeft.

liefs
    Angela

2. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    dan ben je mooi op tijd meid, er staat volgens je banner dat vandaag je vruchtbaarste dag is, maar je kunt beter ervoor dus op het moment dat je die krampen hebt al klussen, dan wanneer je niks meer voelt want op het moment dat je krampen voorbij zijn is de eisprong meestal al geweest, je hebt die krampen doordat je eicel (gemiddeld zo'n 2 cm) op klappen staat daar komt de druk vandaan die je vaak afwisselend links en rechts voelt...als die druk weg is is je eitje dus gesprongen en moet je wel heel snel zijn wil je kans hebben het eitje wat al onderweg is nog te bevruchten, tis beter dat er zaadcellen op het eitje wachten, dan dat ze het eitje nog moeten inhalen ;)

dus snel aan de klus meid ;)

3. Angel Eyes

haha okeej dan!!
    Ik ga meteen vanavond even een gezellige romantische avond plannen, we hebbe een druk weekend dus dat is best even goed om te doen. lekkere hapjes, kaarsjes filmpje massage en hupsakeee!!!

;)

ennuh thnxs voor je antwoord, dus als die krampen aanwezig zijn staat mijn ei op knappen. nu begrijp ik het.

4. Angel Eyes

Het is toch erg he, ik had allemaal lekkere hapjes klaargemaakt. we hebben een film gekeken. en mannetje wilde daarna nog een film kijken.
    Wat denkje.,...... :(:

VAL IK IN SLAAP :cry: :cry: :cry:
    Ik werd mega sjaggie wakker en wilde gelijk naar bed
    hahahahah

5. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hihiihhiih....das nie zo handig heh... :)

Mij gebeurd dat ook wel es,...heb je alles gepland...ben je mega-moe..... :rolleyes:
    Maar, wel lekker geslapen verder? :)

6. Angel Eyes

ja heerlijk geslapen, kan er niks aan doen maar ben niet echt goed gehumeurd. mijn mannetje viert vanavond zijn verjaardag dus heb het nog druk ook vandaag :cry: en onze verjaardagen gaan altijd door tot diep in de nacht dus vannacht wordt het niks.

:cry: :cry:

7. Angel Eyes

ik bedenk me net wat, ik ga even douchen, maak een bakkie koffie en een broodje en breng hem ontbijt op bed. misschien doet het wonderen ;)
    wish me luck.....

8. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik wou net al gaan zeggen de dag is toch net begonnen ;) voor die van mij is dat heerlijk wakker worden op de manier de ik bedoel...dus hop naar boven, dan kun je straks je smile weer opzetten..

enne fijne verjaardag alvast.. :D

9. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Good luck!!! :D

You go girllllllllllll..... :D

Deel Deze Pagina