mijn dochtertje van 7 weken drinkt opeens sinds gisteravond bijnan niet meer,ik maak elke ker flesjes maar ze drinkt niet meer dan 30 ml. dan draait ze haar hoofd weg. ook spuugt ze elke keer een beetje en heeft ze vaak de hik. ik denk dat ze vandaag hoogstens 200 ml op heeft. wat moet ik nu doen?
is ze misschien een beetje verkouden aan het worden. mijn zoon had het ook dat hij ineens niet veel meer wilde drinken. hij werd toen ziek gewoon verkouden. als je steeds kleine beetje aanbied en ze drinkt steeds iets is het niet zo erg als dat een paar dagen gebeurt. als ze helemaal niet meer wilt drinken en ze heeft geen goede plas luiers meer dan moet je aan de bel trekken. als je bang bent dat ze te veel zou afvallen ga dan een extra keer naar het cb om te wegen. ik dacht dat hij heel echt zou afvallen maar dat viel reuze mee. hij was zelfs die 2 weken iets aan gekomen. en na zijn verkoudheid dronk hij ineens heel goed. wat het ook kan zijn (schiet me ineens te binnen) is een sprongetje. van het boek oei ik groei. als ze in zo'n groeifase zitten wilt het ook wel eens zo zijn dat ze wat minder drinken. strekte er mee. laurette
eerste wat in mij op komt reflux omdat je ook zegt dat ze spuugt. Ik zou het zeker wel goed in de gaten houden hoor
Ik denk als het morgen nog zo is dat je beter even langs de HA kan gaan. Zat zelf ook aan reflux te denken. Hier ook een heel getop geweest met flessen. Kreeg al met 4 en halve maand alleen maar pap
ik bel morgen i.i.g het CB,kan ik daar even langs...,reflux denk ik zelf niet,want dat spugen is weer van de laatste dagen,ze huilt daar ook niet bij. ze ligt nu te slapen,wat een getob toch met die kleintjes zeg!
Als ze geen melk wilt,probeer dan bronwater aan te bieden,200 ml is veelste weinig,en ik zou ook bang zijn voor uitdroging!!
Reflux dacht ik ook aan. En ja, let wel goed op uitdroging bij zulke kleintjes. Kan namelijk heel snel gaan. Goed de luiers in de gaten houden en niet te lang wachten met naar de HA gaan. Succes!!