Van oude spullen nieuwe maken ..

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 21 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat vinden jullie van het stoeltje ?

1. Mooi

2. Lelijk

3. Anders namelijk ...... ( vul in bij reacties )

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hey Meiden,

Ik heb sinds kort een nieuwe hobby, ( aangezien het niet echt wilt lukken met vinden van een baan ;) ) en dat is van oude spullen nieuwe maken... :D

Ik ga dan naar kringloopwinkels en koop daar voor heel weinig kastjes tafeltjes stoeltjes etc etc en knap deze dan weer op ... Ik heb nu een stoeltje voor kyano gemaakt, ik heb het idee een beetje gepikt van de pfaffs want ik zag dat ze laatst ook zo'n stoeltje hadden en vond het zo leuk dus ben op zoek gegaan naar een houten stoeltje en ben gaan zagen en gaan verven en hieronder zie je het resultaat .. :D
    Ik heb trouwens ook het ledikantje gemaakt van kyano deze foto staat in mijn fotoalbum, het wiegje zelf daar heb ik zelf in gelegen maar de bekleding en het idee komen van mezelf :D

het lijkt me leuk om jullie reacties hier over te horen ... dus barst los :D

Liefs Chantal

Edit: Hij is nog niet helemaal klaar ik heb net de laatste blauwe verf laag gedaan en ga dan weer verder maar moet eerst weer ff inspiratie hebben over kleuren en andere dingen :D

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Heel erg mooi!

Ps. was het nog gelukt met je cv?

3. Female

Female Niet meer actief

Hoi, ik vind hem leuk maar heb het gevoel dat hij nog niet helemaal 'af' is.
    Ik vind hem nog een beetje saai eerlijk gezegd :oops:
    Ikzelf zou misschien nog iets moois schilderen tegen de rugleuning of tegen het onderste gedeelte.
    Of mss zijn naam in mooie letters ofzo.
    Tis maar een idee.
    Maar verder vind ik hem dus wel erg tof! ;)

4. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Leuk stoeltje maar ik zou idd er ook nog iets opzetten bv zijn naam op de leuning en een leuk kussentje :D

5. chantal1984

Hij is inderdaad nog niet af maar heb net nog een laag blauwe verf eroverheen gedaan :D ... dit is pas het begin :D ... en zijn naam komt er inderdaad op maar moet nog ff kijken hoe en wat :D

6. chantal1984

Is inderdaad gelukt :D ... ik zal hem van de week ff naar je sturen dan kan je hem zien, ik zit nu niet achter de comp waar die op staat...

7. Female

Female Niet meer actief

O ik was weer te snel. Sorry!
    Maar wel een foto hier als ie af is he! :D

8. chantal1984

Gaan we zeker doen :D ... ik moet ff w8en tot de verf droog is dus ik heb nog ff de tijd om te verzinnen :D

ik denk dat ik op het zitje een grote bloem verf en op de rugleuning zijn naam :D

9. rahella

rahella Actief lid

19 nov 2007
    436
    0
    0
  10. Female

Female Niet meer actief

En misschien een leuke tip om voortaan eerst een foto te maken van het meubel vóór je het opknapt, en één van erna.
    Kun je een soort boek maken met wat je allemaal al hebt gedaan ;)

11. ik vind oude spullen opknappen om er vervolgens iets heel nieuws van te maken ontzettend leuk! dat doe ik zelf ook weleens.
    maar je poll gaat over wat ik van het stoeltje vind. en je hebt geen middenweg dus: lelijk.
    het is niet mijn smaak, maar dan neemt niet weg dat ik het hartstikke leuk vind dat je lekker zo crea bezig bent ;)

12. chantal1984

Er is wel een middenweg en dat is het antwoord Anders.... dan kan je namelijk zelf invullen hoe of wat :D

13. rahella

rahella Actief lid

19 nov 2007
    436
    0
    0
    chantal ik vind de kleur niet mooi :oops: :rolleyes:

14. chantal1984

hihihihi dat kan ... smaken verschillen :D

15. rahella

rahella Actief lid

19 nov 2007
    436
    0
    0
    :p helemaal waar... :thumup:

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Anders, want.....

Vind het een leuk idee, vind m alleen nu nog niet geweldig. Het is in mijn ogen nu een groot blauw geheel... :oops:

Maar ik las ook dat je een bloem en naam wil gaan verven en dat vind ik dan wel weer helemaal leuk. Dus mag ik nog een keertje stemmen als ie helemaal af is? :D

17. chantal1984

Als tie helemaal af is komt er een nieuwe poll :D

18. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik zeg: Aangezien het niet lukt met het vinden van een baan, misschien een idee om hiermee voor jezelf te beginnen? ;)

Ziet er leuk uit, maar ben benieuwd naar het eindresultaat!

19. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    super leuk en knap gedaan! :D

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Heel mooi.

Ik doe het ook. Ik koop het liefst niks nieuw. Nogal een tweede hands freak!

:p

Deel Deze Pagina