Als een vrouw valt op een andere man, moet dat persé betekenen dat het fout zit in de relatie. Ik denk namelijk dat elke vrouw weleens op een andere man zou kunnen vallen, ongeacht of ze gelukkig is of niet. Ben benieuwd naar jullie mening...
Uhm neeh dan hoeft het niet fout te zitten in de relatie maar je moet natuurlijk niet verder gaan in het verliefd zijn. Je hoeft er namelijk niks mee te doen die keuze ligt aan jezelf.
Ik las laatst een stukje (viva) dat er een vrouw was die 2 mannen had. Ze kon niet kiezen en ze hield evenveel van hen. Ze vertelde dat ze het begrijpelijk vond dat ze van 2 mannen kon houden. Als je kinderen krijgt kan je toch ook van alle twee houden, waarom niet van twee mannen. Het is niet acceptabel, maar het gebeurt wel. Ik vond dat zo mooi hoe ze dat had beschreven. Heel veel mensen vinden namelijk dat je alleen verliefd kan worden op iemand anders als je niet meer tevreden ben met je huidige sitauatie. Vandaar..
mij mening is dat als je ook op een ander valt, dat je relatie die je hebt niet helemaal goed zit. ik zeg niet dat het niet kan. maar kan het me niet voorstellen. en me man kon gewoon naar die ander gaan. maar goed dat is mijn mening natuurlijk. groetjes sannniee
Mee eens! Dat hoeft niets met elkaar te maken te hebben. Ik geloof trouwens ook niet dat er echt maar 1 "ware" voor iedereen op de aarde loopt, of zijn er meiden hier die dat wel denken...?
Ik denk dat je in een relatie ook best tot een andere man aangetrokken kan voelen. Of verliefd zijn. Het is uiteraad aan jezelf hoe ver je dit laat komen. Ik vind niet dat je dan perse een probleem hebt in je relatie, vind dat een cliche. Maar het is mij nog niet overkomen, dus wie weet wat ik dan zal denken haha Van 2 mannen houden vind ik weer een heel ander verhaal.
Ik denk dat je gewoon verliefd kan worden op n ander. Dat hoeft niet per definitie te betekenen dat je relatie niet goed is. Het ligt er denk ik aan wat je er mee doet. Ik denk dat als je er WEL op in gaat er wel wat schort aan je relatie. Want als de relatie goed is dan wil je partner ondanks jou gevoelens voor die ander niet kwetsen of je relatie op het spel zetten. Dat risico ga je dan niet lopen denk ik. Toen ik bij mn ex was keek ik toch regelmatig naar andere mannen met zoiets van...nou das nie mis! Ging ook makkelijker in op flirten enzo. En ben idd ook vaker verlieft geweest op n ander....al deed ik er niet echt wat mee. Die relatie was ook niet echt je van het...vandaar dat ik van hem ben gaan scheiden. Maar nu ik bij mn vriend ben kan ik nog wel eens zoiets hebben van...lekker ding!... En misschien zou ik daat wel verlieft op kunnen worden dan...is nog niet echt gebeurt. Flirten kap ik vaak af nu. En verder boeien mij de andere helemaal niet zo. En ik denk ook dat er een verschil is tussen verliefd zijn en houden van. Houden van 2mannen kan ik me idd ook niet voor stellen. Verliefd zijn op n ander wel...ook op 2 tegelijk. En samen wonen met 2 mannen....no thanks!
Er zit pas iets fout in de relatie als je aan die verliefdheid voor een ander toegeeft... qua sex, of whatever... En op zich kan ik me niet voorstellen verliefd te worden op een ander als ik met mijn hoofd in de wolken zit...
Ik vind.......dat als je verliefd wordt op een ander er iets niet goed zit met de relatie(misschien te weinig aandacht?) Ik denk niet dat als ik in een relatie zit,oog heb voor een ander persoon.
Ik vind een mannelijke collega ook heel aardig hoor, we kunnen erg goed met elkaar opschieten, en maken de funsigste opmerkingen. Maar als het hier bij blijft is er in mijn ogen niet veel aan de hand. We maken lol, en zo is het nog extra leuk werken ook
ik denk niet dat als je een goeie relatie hebt je verliefd kan worden op een ander. Ik ben nog steeds verliefd op mijn man en sta gewoon voor andere mannen helemaal niet open. En als je er niet voor open staat kun je ook niet verliefd worden, maar das maar mijn mening.
'Verliefd zijn' wordt 'houden van...' of niet... Verliefd worden kan mijns inziens blijvend zijn (maar dan wordt het 'intens houden van'), maar daarnaast kan het ook een 'bevlieging' zijn. Ik zie ook heus wel eens een man waarvan ik denk 'daar wil ik wel eens een beschuitje mee eten'. En daar is (vind ik) ook niks mis mee. Het is toch heel gezond, of niet? Maar ik zal never nooit niet aan zo'n impuls gehoor geven. Daarvoor is de intense liefde die ik voor mijn man voel veel en veel te groot. Ik kan me niemand voorstellen met wie ik mijn leven liever zou willen delen dan met hem. Ik ga er trouwens vanuit dat hij zijn ogen ook niet in zijn broekzak heeft en vast ook wel een leuke vrouw voorbij ziet komen... Groetjes, Josien
daar is een naam voor, polygami (weet niet of ik t goed schrijf). Ik denk dat je op zich best verliefd ofzo kunt worden op n ander en dat er dan niks mis hoeft te zijn met je relatie. Dat gevoel overkomt je gewoon. En als je relatie goed is doe je er niks mee. Het is mij 2x overkomen. De 1e keer heb ik wel wat met t gevoel gedaan, mijn relatie toen was dus niet goed anders doe je dat niet. De 2e x heb ik er niks mee gedaan want de relatie die ik nu heb (jaha, is diegene waar ik toen verliefd op ben geworden) is goed.
Ja ik geloof hier ook wel in... Er zijn zó veel mannen en vrouwen, daar zitten er vast wel een paar bij die ook jou type zijn. Het is alleen up to you om er wat mee te doen, of juist niet natuurlijk! Als je er open voor staat, dan kan alles natuurlijk. Zelf sluit ik me hier voor af, het kan erg veel kapot maken....