Ik denk zelf dat het niks is hoor. 16 sept posi ovu test. 18 eisprong Vandaag 13 dpo Kruidvat test heel lichtjes...
Ik zit even via de laptop en daar zie ik het heel slecht altijd, maar ik zie nu zeker wat! wat spannend!!! Ik duim voor je!
Ja ik zie hem ook wel echt. Wat gek is is dat de actiin testen tot eergisteren blanco waren. Vandaag na het werk snel naar de Kruidvat en nu net dit dan. Is toch veel te licht voor 1 dag voor nod.
Hej! We zaten in hetzelfde nod en zwangergroepje een half jaar terug. Ik zie helaas nog niks alleen op de negatieve zie ik iets, maar ik ga echt heeeeel hard voor je duimen!! ❤️
maar je hebt dus niet met ochtendurine getest... Misschien een late innesteling? Ik zou woensdagmorgen nog eens testen met de kv, als je zolang kan wachten natuurlijk
Ja hij is wel even breed. Alleen is nu apart op gedroogd. Ik zeg al zal vast wel weer een valse of zoiets zijn. Morgenvroeg die andere doen. Nope geen predictors in huis en de op is op is hier uit de route. Kom ik niet in de buurt..
Schijnt niks uit te maken, sommige testen met de express zelfs nog beter (ja ik deed er onderzoek naar op google, ze liggen hier in de kast )