Ha, Mijn panda krijgt sinds kort fijne granen in de ochtend bij zijn fles en dat vindt hij heerlijk, maar hij heeft een enorme zuigkracht en heeft met de 1,2,3 speen zijn fles super snel leeg. Gebruik de Bfree flessen. Zijn normale fles drinkt hij ook nog steeds met speen 1. Papspeen is alleen maar groter, iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen? Dik zijn pap al tot maximum in (6 scheppen) en heb ook al een normale speen 3 geprobeerd maar daar krijgt hij weer te weinig uit omdat de granen vliesje voor het gaatje gaan zitten. Uit een bordje lepelen kost me teveel tijd. misschien slecht excuus maar het is wel zo. Moet 's ochtends de verzorging alleen doen en oudste ook nog op tijd op school krijgen en zelf op tijd in de auto zitten voor mijn werk, dus dat gaat het 'm nu nog niet worden. Hoop dat iemand nog een tip heeft voor me!
Ik lees even mee. Het is voor ons nog lang niet van toepassing maar ook hier een enorme zuigkracht een drinkt nu goed uit de born Free flessen. Misschien het huidige gaatje van de speen 1 groter maken? Wat is trouwens de 1 2 3 speen?
Nee, gaatje 1 groter maken heeft niet zoveel zin want heb speen 3 al geprobeerd voor de pap maar omdat er vliesjes in de granen zitten gaan die voor het gaatje zitten dus raakt de speen verstopt en Hidde gefrusteerd 1,2,3 speen is een soort van klein gleufje dat naar mate de stand verder open gaat staan, dit gaan zelfs bij stand 1 nog erg snel bij hem. Pap speen heeft een soort van Y opening en gaat altijd nog veel sneller dan de 1,2,3 speen dus dat is helemaal geen optie. Had vanmorgen de 1,2,3 speen en zes scheppen pap toegevoegd en dan even laten staan, dat ging nog het beste! heeft er toch 15 minuten over gedaan, dus dat is prima. Gaan het zo maar even proberen, anders toch maar van een bordje of niet meer wanneer hij de boterham mag......
wij gebruiken friso comfort en als ze moe is valt ze halverwege de fles in slaap, kost haar dus net iets teveel kracht nu de voeding dikker is. Ik ga vanmiddag de speen 2 halen, even kijken hoe dat gaat. Dat zou een speen zijn voor 3-6 maanden. Maar is dat gaatje dan groter? Ik zal het bij de gardo ook even navragen.