In welke winkel te koop?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ramona001, 5 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramona001

Ramona001 Actief lid

24 jul 2006
    397
    0
    0
    Ik ben opzoek naar de testen van sensitest de xtra sensitive waar je 6 dagen eerder mee kan testen of die van matcare....

weet iemand waar ik die kan kopen behalve via het internet?

en hebben jullie er goede ervaringen mee?
    Of moet ik gewoon niet zo ongeduldig zijn:p

groetjes Ramona

2. Noor1987

Noor1987 Actief lid

3 feb 2009
    141
    0
    0
    Hoi Ramona,

Ik heb me laten vertellen dat ze alleen maar op internet te koop zijn!

Ik moet ook nog maar 7 dagen wachten. Het lijkt mij het beste om gewoon af te wachten!

Of je moet nu al zoveel sterke symptomen hebben dat je denk ik ben echt zwanger dan zou je een poging kunnen wagen maar ik raad je aan te wachten. Hoe moeilijk het ook is haha

-x-

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik weet niet anders dan dat ze alleen te verkrijgen zijn via het internet.
    Moet zeggen dat ik zelf wel positieve ervaringen heb met de ovulatietesten van sensitest!

4. Ramona001

Ramona001 Actief lid

24 jul 2006
    397
    0
    0
    Nou volgens mij is het onmogelijk om nu al echte symptonen te hebben :p
    Heb alleen ongi gevoel en dat heb ik nooit zo ver van te voren maargoed haha

5. Noor1987

Noor1987 Actief lid

3 feb 2009
    141
    0
    0
    Ja idd! Wha ha

Ik zou afwachten en de testen via internet bestellen. Voordat je die hebt ben alweer een paar dagen verder ;)

-x-

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

beter de kruidvat 2 voor 5 euro of de CB met conceptieindicator.. die werken ..

de CB digi met conceptieindicator is gemaakt om 4 dagen voor NOD te testen en met de kruidvat testte ik 5 dagen voor NOD al positief en die geven nooit valse lijnen

liefs daantje

7. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    De testen van sensitest zijn alleen via internet te bestellen. Als je ze voor een bepaalde tijd ik geloof 3 uur 's middags besteld en betaald via Ideal kun je ze de volgende dag al in huis hebben.

De testen van sensitest en de ovu-testen zijn wel goed ik heb nog nooit gehad dat er 1 vals positief gaf. Ik zou de extra sensitieve niet aanraden, de je hebt namelijk een grote kans dat als je 6 dagen voor je NOD positief test je alsnog menstrueert, omdat er nog van alles mis kan gaan. Je weet dan dat je zwanger was en dan kan de teleurstelling groter zijn(in medische zin was je niet zwanger, want pas vanaf je NOD rekenen ze je pas echt zwanger in de medische sector en is het dus ook geen officiële vmk).

Hoe dichter je op je NOD test hoe groter de betrouwbaarheid van je test. Overigens zijn de Kruidvat testen 2 voor 5 euro een heel goed alternatief veel meiden testen daar al positief mee 4 dagen voor NOD. Overigens wil het ook niks zeggen als je een aantal dagen voor je NOD negatief test, je kunt dan alsnog positief testen een aantal dagen later.

Heel veel succes met het afwachten. En heel veel succes met het testen. ;)

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    zag toevallig bij de etos ook een test ligen waar je heel snel mee kunt testen, is wel duur, dacht een euro of 12.
    Succes!

Deel Deze Pagina