En Leonizzie, bedankt voor je uitleg. Ik hoop dat de Clomid al helpt. Vanmorgen ging je een test doen zei je...en? Ik hoop zo op goed nieuws voor je!
zethu, wat moet dit vervelend voor je zijn! Ik alweer een uurtje over al en nergens aan het lezen.. en zoekend naar mensen die testen, kwaaltjes en hun verhalen er bij... ik zou morgenochtend testen maar merk dat ik steeds rustiger word nu na de NOD... denk dat we zondag samen maar gaan testen, dan is mijn mannetje ook thuis! en misschien hoeft het dan al niet meer... Vanavond een verjaardag die me redt van uren op het forum scrollen! Drink maar gewoon een wijntje.. Stel dat alles nog maanden gaat duren, kan ik nooit meer een rood wijntje drinken! Dat lijkt me raar! Succes iedereen die vandaag of morgen gaat testen!
Begin er langzaam aan te wennen. Maar heb daarom wel dinsdag een afspraak bij de huisarts. De assistente vond het niet goed om hier nog lang mee door te lopen.
hoi hoi girls nou de test was negatief en nog geen uur later werd ik ongi had dus mn ei niet wanneer ik het had verwacht en ovu testen klopte blijkbaar niet want had weer cyclus van 37dagen...maar op naar nieuwe ronde dus...ook leuk hihi voor iedereen die zit te wachten of moet testen succes! @zethu ben benieuwd wat de ha zegt..spannend hoor
@faye:super proficiat meiske! @ spannende tijden ~rustig aan doen schat en niet stressen..wie weet komt je droom letterlijk en figuurlijk uit
Julied Ik kwam even kijken hoe het erbij je voorstond. Sterkte meis. Ik hoefde vanmorgen niet eens te testen de zijn in alle hevigheid doorgebroken! dus op naar de volgende ronde.
Ach, we hebben alle 3 dus geen geluk... Hopen dat de volgende ronde meer geluk brengt! Hier nog steeds geen We zien wel wat de gyn maandag zegt...
Hoi, lees dat er meer meiden zijn die negatief hebben getest...balen! Ik dus ook, negatiever kon hij niet zijn. Maarja ik was dan ook te vroeg en het was pas met de 2e plas vanmorgen. We wachten af! Fijn weekend meiden
Julied Ik kwam even kijken hoe het erbij je voorstond. Sterkte meis. Ik hoefde vanmorgen niet eens te testen de zijn in alle hevigheid doorgebroken! dus op naar de volgende ronde.
Ach, we hebben alle 3 dus geen geluk... Hopen dat de volgende ronde meer geluk brengt! Hier nog steeds geen We zien wel wat de gyn maandag zegt...
Hoi, lees dat er meer meiden zijn die negatief hebben getest...balen! Ik dus ook, negatiever kon hij niet zijn. Maarja ik was dan ook te vroeg en het was pas met de 2e plas vanmorgen. We wachten af! Fijn weekend meiden