Van plan om te testen? Laat het weten!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Saskia1984, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mas

mas Actief lid

26 jan 2009
    207
    0
    16
    ik heb afgesproken morgen te testen, danzijn we smorgens samen...voel al weer dagen niets! Vanmorgen wel errug moe.. maar ja, gisteren verjaardag en 2 wijntjes over de avond verspreid.Nu aan het oppassen op een kindje van 8 maanden... zit me steeds te bedenken hoe het zal zijn als er hier zo'n kleintje huppelt... morgen meer nieuws!

2. nieuwtje

nieuwtje Lid

28 jan 2009
    65
    0
    0
    Ik ben vandaag 8 dagen overtijd en heb vanochtend getest, maar de test was weer negatief. Wanneer zouden jullie weer gaan testen als je mij was?

3. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ Nieuwtje, ik zou over een dag of 3/4 nog een keer testen, normaalgesproken als je zwanger bent verdubbelt je HCG elke 2 dagen, maar om nou elke 2 dagen te testen... Dat kost je kapitalen! Nog beter is om nog een weekje te wachten, maar dat vergt erg veel zelfbeheersing ;)

Ik heb net m'n testen van Matcare binnen die ik gister om 1700h heb besteld... Laatste test heb ik donderdag gedaan, dus denk morgen ofzo maar weer testen. Dan is het weer een paar dagen geleden :p
    Ik zou er helemaal niet gek van op kijken als ik ineens ongi word, maar het zou me ook niet verbazen als ik ineens zwanger blijk... Erg weird allemaal dus.. Maargoed, we wachten nog gewoon ff af... :S

4. nieuwtje

nieuwtje Lid

28 jan 2009
    65
    0
    0
    Saz667, ik zie dat jij al 15 dagen overtijd bent, word je daar niet ontzettend zenuwachtig van?
    ik hoop voor je dat je positief gaat testen!

5. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Haha, ja, daar word je zeker zenuwachtig van ja! Maargoed, de testen blijven allemaal nega (afgezien van extreem lichte strepen op sensitest dipsticks, maar die geloof ik dus niet :p) en m'n ongi laat ook nogsteeds op zich wachten.. Dus het ene moment valt het best mee met de zenuwen, en heb ik iets van, m'n ongi komt gewoon een dezer dagen.. Van de andere kant heb ik zo'n stemmetje in me die maar blijft beweren dat ik zwanger ben ;) Maar ik test zo'n 1 tot 2 keer per week, en we zien wel of het een keer posi wordt!
    Had al wel bedacht dat ik volgende week maar naar de HA zou gaan, maar dat stel ik nog ff een paar weekjes uit..

6. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Is idd erg spannend uitblijven van ongi, maar nega testen.
    Ik heb van mijn moeder wel gehoord dat mijn zus pas bij 3 maanden posi testte.
    Weet iemand of dat erfelijk is?

7. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ik heb geen idee of dat erfelijk is eigenlijk... Wanneer testte je moeder positief dan? Als die ook erg laat posi testen had, misschien dat het in de familie kan zitten ja..
    En je hebt komende week een afspraak bij de HA? Ben erg benieuwd wat daar uit komt! Hou je ons op de hoogte?

En ja, het is wel spannend, maar ook verschrikkelijk irritant dat alleen maar nega testen maar ook niet ongi worden.. Maar ik probeer geduldig te blijven...

8. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    hier nog iemand die zit te wachten om ongesteld te worden of een posi test in handen te hebben.

afgelopen week al getest met een kruidvat test gedaan en die was negatief.

morgenochtend ga ik nog een keer testen en als ie dan niet positief is dan ga ik komende week toch maar even naar de HA.

heb ook absoluut geen ongesteldheids gevoel. wel hoofdpijn gehad maar verder niks doorgezet.

ik snap er helemaal niks van.

gr laura

9. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Je had toendertijd geen thuistesten. Ze weet nog wel dat ze lang had gewacht tot ze naar de HA ging.

10. nieuwtje

nieuwtje Lid

28 jan 2009
    65
    0
    0
    Ik had ook gedacht om naar de huisarts te gaan volgende week, maar ik heb begrepen dat ze dan toch zeggen dat ik nog een paar weken moet wachten. Dus dan heeft het niet veel zin...

11. mas

mas Actief lid

26 jan 2009
    207
    0
    16
    Vanmorgen met Clear blue getest en ja... zo als ik al bij meer lees, een hele hele hele hele vage streep verticale streep.. de horizontale- en de teststreep natuurlijk wel duidelijk.. Dus nog niets duidelijk. Morgen toch maar mn oude vertrouwde kruidvat test halen vanuit mijn werk.

Ik was best zenuwachtig... voel de laatste dagen eigenlijk niets meer.. ook geen ongi... wel dat ik weinig honger heb, terwijl ik normaal altijd heel veel eet... dus dat is wel vreemd, maar kan ook door ontpillen komen. :(

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ dani, heb je al getest? Ik vanmorgen, maar was negatief. Zit nu dus twee dagen voor nod. Heb last van af en toe een vlaag misselijkheid, maagzuur, zeurend gevoel in bm. Verder niet superveel. Het zijn andere dingen dan ik normaal heb tijdens mijn cyclus. Erg spannend dus.
    @ Mas, wat spannend! Hopelijk test je met de andere KV test flink positief!

13. happymama

happymama Niet meer actief

kun je er een foto van op zetten?

14. mas

mas Actief lid

26 jan 2009
    207
    0
    16
    oh wat herken ik deze symptomen...zitten we ons dat gek te maken? het is indd niet veel, maar dat weeige gevoel herken ik wel. En als ik buk met mijn buik dubbel zeg maar (moest net wat onder uit een kastje pakken) en hup... maagzuur... bah bah.. het codewoord wordt afwachten...

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Mas, precies! Het is een weeig gevoel.. Ik heb op zich wel trek in iets te eten, maar als het voor me staat, staat het me toch weer tegen. En het zuur al een paar dagen. Dat terwijl ik geen dingen heb gegeten waardoor je makkelijk zuur krijgt...

Ga je dinsdagochtend testen met die andere kruidvat test? En heb jij ook van die steekjes/zeurderig gevoel in je bm?

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ooo dames wat spannend!
    Mas.. ik hoop dat je morgen met een KV test dik positief test :-D

17. mas

mas Actief lid

26 jan 2009
    207
    0
    16
    hmmm die ligt al in de prullenbak... :( dinsdag weer inderdaad, als ik kan wachten tot dinsdagmorgen. Anders maandag middag. Ik haal toch die test van 2 voor 5 euro, dus kan beide... :)

@Nen, nee, die steekjes in mn bm herken ik niet meteen...

18. happymama

happymama Niet meer actief

let wel op je hcg verhoogt iedere 2 dagen dus zou niet 2 dagen na elkaar testen !
    bewaar de testen als je er niet zeker van bent en plaats ze in je album dan kunnen we kijken wat andere ervan vinden !

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Het is natuurlijk voor iedereen weer anders, dus je kunt er toch eigenlijk niet van op aan wat een ander voelt.

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    saz en laura: En? hebben jullie vandaag nog getest? Ik hoop op een mooie test voor jullie!
    En mas: een heeel vaag lijntje is altijd beter dan helemaal niks ;) hoop ook voor jou dat je begin deze week een duidelijkere test in handen hebt!
    Andere meiden: hoop dat de ongi wegblijft!
    Zelf zit ik op mn ongi te wachten...heb geen idee wanneer ik het moet worden, ga uit van dinsdag of woensdag..gisteren wel heel heftig een ongi gevoel gehad maar tot nu toe nog niks!
    Heb ook al negatief getest helaas. Als ik deze week nog niet ongesteld word ga ik nog een keer testen! Spannend!
    Succes dames!

Deel Deze Pagina