ja ik ben vanmorgen getest, helaas negatief. hoe lang het nou toch gaat duren voor ik mijn ongi krijg? nou ja we wachten maar af. gr laura
Zoals jullie zien op mijn banner zijn de op bezoek sinds deze morgen. Ik heb dus ook de gyn. maar afgebeld! Op naar de volgende ronde
hoi hoi nou ik heb sins 31 januari erge ongi klachten de hele dag het gevoel ik wordt ongestelt en er loopt ook steets wat afscheiding uit elke keer denk ik wordt ik al ongi maar nee niks ook kramp onder in de buik het lijken net weeen die op komen en weer af zakken erg vreemd heb dit nog niet eerder gehad maar ik moet nog 7 dagen wachten ik weet wel dat ik de 31ste mijn innesteling moet gehad hebben en die dag had ik ook last van me buik en miselijk nu heb ik ook vaak zuurbranden wat denken jullie zou het zo kunnen zijn wie erkent dit groetjes patricia
Nou dames... ik heb vanmorgen bloed mogen prikken en kan morgen bellen voor de uitslag Maar net nog thuis ff getest... negatief... Ik ben ruim een jaar getopt met de pil. Cyclus is normaal regelmatig maar nu 33 óf 3 dagen overtijd (begin januari 3 dagen bruinverlies gehad thats it) Ik verwacht er eigenlijk niets van maar ik wil zo onderhand toch eens iets weten... Mocht de bloedtest negatief zijn dan moet ik terug naar de h.a. en gaat hij verder onderzoeken.... Oja... mijn moeder zeurt me de oren van de kop of dat we in sept mee naar turkije op vakantie gaan Ik hoop natuurlijk dat ik dan een dikke buik heb hahahaha! En dan kunnen we dus niet mee... nu dus nog maar smoesjes verzinnen! Groetjes Cynthia
Hai, ik heb nog geen 2e test gedaan. Had vanmorgen wel echt de neiging maar heb toen maar snel gepiest zodat het niet meer kon hahaha. Heb de hele tijd met vlagen ongi pijn, wel vervelend. Hele dag naar de wc omdat ik denk dat ik ongesteld geworden ben en elke keer nog niks... Als ik me in kan houden wil ik morgen ook nog niet testen. Merkte dat ik toch wel een rotdag had zaterdag toen ik negatief testte, vandaar...
Hier vanmorgen getest, maar een heeeel licht streepje... te licht om op een foto te zetten... Weet niet of iemand hier ervaring heeft met matcare cassettes? Sinds gisteravond wel ineens ontzettend pijnlijke tepels, niet grappig meer! En steeds gekke steken in m'n onderbuik.. Maar dus nog geen bloody hell :S Enniewee.. Ik ga komend weekend maar weer testen als ik dan nog niet ongi ben! Veel succes allemaal!
Saz667 ik heb toevallig vandaag ook deze testen maar eens besteld van matcare. Wat spannend dat er nu bij jou iets heeeeel lichts te zien was. Ik hoop het zo voor je! Ik wacht af wanneer die van mij binnenkomen en dan ga ik ook van 't weekend weer testen, als ik zo lang kan wachten. Ik kan het toch iedere keer niet laten om al weer te testen, dure hobby.
Haha, ja, het wordt idd een soort verslaving ja.. En daarmee ook nog eens een dure, want ook al zijn sommige testen niet eens zo belachelijk duur, als je er maar genoeg verslijt... Maar van alleen maar verschrikkelijk vage streepjes word je ook niks wijs, want ik heb steeds het idee dat ik ze alleen zie omdat ik ze WIL zien.. dus als er een roze olifant op zou moeten komen, zou ik die vast ook zien
ik kon het natuurlijk niet laten om vanmiddag na het kopen van de KVtest meteen even te testen, maar nee, gewoon negatief.. gelukkig niet erg van ondersteboven! Donderdag nu maar weer als er dan nog niets is, dan zijn we weer samen! Vandaag hele dag weeig geweest, dat wel (of is dat onbewuste spanning?). Heb als (grote) eter niet eens mijn brood gegeten vanmiddag op het werk, alleen een soepje gegeten en mijn sultana. Nu net een paar droge toastjes. ja ja,... we blijven afwachten... @ iedereen, hou me op de hoogte... Ik moet zeggen dat het me erg helpt om hier af en toe wat te schrijven en te lezen, thanks!
Ik heb ook testen van Matcare, met zo'n paars hoesje. Zijn dat die cassettes die je bedoelt? Of is dat zo'n ding waar je met een pipetje je piesje in moet doen? Hopen dat je geen bloedbad krijgt en ook geen roze olifanten ziet! Doe maar gewoon 2 streepjes hihi Ben jij de enige trouwens die dan zo'n licht streepje ziet? Of je vriend/man ook? Die hebben vaak een nuchtere kijk op die dingen
Goed zo mas, hou de moed erin he! Misschien over een paar dagen weer proberen? Zolang je niet ongesteld wordt heb je nog hoop Ik vind het ook fijn hoor om hier lekker mijn ei kwijt te kunnen (nee niet mijn echte ei ) en hele herkenbare verhalen te lezen. Je voelt gewoon de spanning van de andere meiden!
Hallo allemaal! Wij zijn net weer lekker aan het klussen voor de 2e ronde , dus kan voorlopig nog niet testen (23 feb pas 'officieel'), maar ik lees ondertussen gezellig mee. Veel succes allemaal, vooral Cynthia ook met de uitslag morgen, ik duim voor je! Groetjes, Gwen
dag dames. ik mag over 4 dagen testen....Mijn geduld raakt aardig op. ik heb nu wel echte krampen onder in de buik....hopen dat ik niet ongesteld wordt...maar ik lees even met jullie mee
Hallo Allemaal! Ik ga zaterdag testen (als het dan nog nodig is...) hoop dat ik het tot die tijd uit ga houden succes allemaal
@ Heitje, nee die ik heb zijn idd van die dingen dat je met een pipetje moet klooien.. Haha, en m'n vriend... die is niet zo getraind in streepjesturen, dus die ziet alleen maar de duidelijke paarse controlestreep :S Maar die zit dus ook al zo van, je bent al 17 dagen overtijd... Zou je niet es een keer naar de HA gaan? (Daar wacht ik iig nog een weekje mee.. ben eigenwijs ) En nee, ik hoop idd niet dat ik hier nog een bloedbad krijg, en ook geen roze olifanten.. gewoon 2 duidelijke strepen en dan ben ik blij Heb sinds gister ineens onwijs last van m'n tepels, en vandaag staan ze te pas en te onpas vooruit te staren.. En dat met 4 lagen kleding! (bh, hemdje, longsleeve en een dik vest) En sinds vanmiddag ineens gekke soort bubbeltjes in m'n buik... Dus begon al een beetje te panieken, want de laatste 2 keer dat ik ongi ben geweest was het nog niet eens een dag, en ook maar een beetje rood.. Kreeg ff een paniekaanval zo ongeveer dat ik ineens 15 weken zou zijn Whahahaha! Hoe gestoord mensen wel niet kunnen worden van onzekerheid Voor alle andere meiden, ik hoop dat jullie allemaal snel een vet posi test hebben!
aah iedereen Ik heb paar dagen geleden getest negatief natuurlijk ik mag morgen echt testen dat doe ik morgen ochtend ook .. ik kan niet wachten Ik heb helemaal geen symptomen voor zwanger niet jawel wat moe en zuurbranden maaar verder niet maar ook geen symptomen voor ongesteldheid.. anders altij zere (.)(.) nu ook niet wel vreemd of heb toch later m,n ei gehad dan gedacht .. durrt zon maand wel lang ja .
Ik doe erg mijn best om het weekend pas te testen. We zitten in ronde 6. De vorige maand heb ik bij KV testen gehaald (2 voor 10,-), omdat ik tijdens mijn ongi alléén bruin bloed had en het niet vertrouwde. Die test was negatief. Ik heb er nu dus nog 1. Ik moet zeggen dat ie ligt te branden in mijn nachtkastje! Toen ik ze nog niet in huis had vond ik het geen probleem om gewoon af te wachten of ik ongesteld werd. Toen ik op deze site las hoeveel meiden er voor hun nod testen, kon ik me hier nix bij voorstellen, vond het zonde van het geld. Ik dacht dat afwachten niet zo lastig zou zijn. Nu heb ik sinds een dag of 5 erg pijnlijke tepels. Dit heb ik normaal nooit. Ik dacht eerst dat mijn man bij het klussen wat te hard zijn best had gedaan, maar het blijft aanhouden. Ik stond gisteren in de kou 1,5 uur buiten en het was na een half uur net alsof ze er naalden in staken! Net kreeg ik een hoestbui (beetje verkouden) en toen had ik last van maagzuur (heb ik ook nooit). Verder ben ik halverwege mijn cyclus (rond/net na mijn ei) begonnen met tempen. Ik weet wel dat je er dan nix uit op kan/mag maken, maar ik blijf al vanaf vlak na mijn ei rond de 37,05C zitten. Het zakt nog altijd niet. Maar ook dit kan misschien door de verkoudheid zijn. En nu doe ik dus mijn uiterste best om NIET te testen voor het weekend. Zucht: het is morgen dinsdag.....