een streepje wat ontstaat na de afleestijd is een onbetrouwbaar streepje. Ik zou er vanuit gaan dat het nega is.
ik had er juist teveel vocht op zitten (6 druppen ipv 5) en dacht heel even dat hij positief zou testen, maar het was een luchtbel ofzo in de teststrip die later ook weer verdween en er bleef niets achter... Ik word er gek van..laat me maar gewoon ongesteld worden.. Denk nu zelf, zal ik verlate eisprong hebben omdat ik maandag ook zo misselijk was en nu zere tepels, misschien is mijn eisprong wel later geweest, anders had ik nu toch positief moeten testen of ongesteld moeten worden....?
@ Mas, hoeveel dagen cyclus ben je vanuit gegaan met je banner? Zie in je onderschrift namelijk 55 en 35.. Daar zit nogal verschil in, dus het is handiger om van de langste uit te gaan, hoe vervelend dat wachten ook is.. En ben het helemaal met je eens, ongi worden is beter dan in onzekerheid zitten! @ Bubsie, meis, over een aantal dagen weer testen? En dan niet te lang laten liggen en een verandering opmerken, hoe moeilijk het ook is... @ Zethu, hmm.. da's k*t zeg dat je PCO hebt.. Maar het betekent iig niet dat je helemaal geen kinderen kunt krijgen! Dus hou de moed er in! En veel succes bij je echo! @ Nieuwtje, hou je ons op de hoogte van wat je HA zegt? Ik heb zelf ook al een tijdje de neiging om de HA te bellen, maar nog niet gedaan.. Succes! @ Anna, Hmm.. je weet wat ze zeggen, geen bloed geeft moed! En het lijkt me toch dat het voor de zomer wel raak is.. Dat duurt nog máánden! (M'n vriend kwam gister thuis met de Metro, waar heel leuk een foto op stond van een heel erg besneeuwd Londen... waar wij over 2,5 week naartoe gaan... De winter is jammergenoeg nog lang niet voorbij ) Hier nog geen nieuws, had vanmorgen ff ruzie met FF gezien die ineens aangaf dat ik 6 dagen geleden m'n ei heb gehad (maar wat dus puur lag aan welke vorm van afscheiding je invulde... weird!) Nogsteeds steekjes in m'n onderbuik, om de zoveel minuten naar de wc rennen, pijnlijke tieten en lekker misselijke vlagen... Gister wel zo'n CB met indicator gekocht, maar die ga ik nog ff een weekje bewaren tot valentijnsdag ofzo En verder zie ik nogsteeds mijn roze olifantjes hier rondhuppelen, altijd leuk 8) Liefs!
Dat is idd het positieve ervan. Ach ja, op deze manier scheelt het ook weer geld uitgeven voor maandverband, heb nu niet veel nodig
Hoi meiden, Ik heb vanochtend een afspraak gemaakt bij de huisarts en kon gelijk vanmiddag komen. Hij zei dat het wel vaker voorkomt dat je na een half jaar stoppen met de pil opeens weer een onregelmatige cyclus krijgt. Ik heb gevraagd waar die buikpijn dan vandaan kwam en dat wist hij ook niet. Hij had nog oude echoapparatuur en daar heeft hij toen even mee gekeken, maar hij zei dat ik niet zwanger was. Hij kon zien dat ik dik baarmoederslijmvlies had... Weet iemand wat dat wil zeggen? Als ik over twee weken nog niet ongesteld ben geworden, moet ik terugkomen met ochtendurine en gaan ze weer een test doen. Grrr....
@ Zethu, whaha, ja, dat scheelt idd.. Maar t lijkt me dat je daar liever geld aan uit had gegeven als dat betekende dat je geen PCO had... @ Nieuwtje, balen meis! Wel fijn dat je zo snel naar de HA kon! Ik heb geen flauw idee wat dik baarmoederslijmvlies betekent.. Heeft ie dat niet uitgelegd? Hoop voor je dat je snel ongi wordt, maar nog meer dat je wel zwanger blijkt te zijn! Sterkte!
Nou ik geloof er niet meer in dat ik zwanger zal zijn... maar hij zei even tussen neus en lippen door dat ik dik baarmoederslijmvlies had... Dacht ik pas in de auto aan op de terugweg naar huis :-$ Helemaal vergeten te vragen wat dat nou is. Ben aan 't googlen geweest, maar wordt me niet duidelijk!
Zover ik weet houdt dat in dat je of binnenkort je ongi gaat krijgen of dat hij het niet kan vinden. Ik denk namelijk dat het meer om een dikke laag baarmoederslijmvlies gaat.
ja dat idee had ik ook, al hoop je natuurlijk dat het wel klopt. bij de andere nega testen bleef het gewoon 1 streepje. (dat zag ik dan toen ik de prullenbak leeg maakte). maar nu was ik hem vergeten weg te gooien en mn man dacht he... ze zegt toch dat er 2 streepjes moeten staan, die staan hier toch? dus vandaar dat we er achter kwamen. probeer het anders morgen nog wel. of ander zaterdag pas als ik zo lang kan wachten. en dan nog niet ongie ben. wel raar dat er een 2e streep kan komen dan, als je niet zwanger bent. maar goed.. we zullen moeten afwachten
Haha, ja, dat ineens van alles voelen ken ik heel goed inmiddels! En dat levert alleen maar meer frustraties op, samen met het feit dat de maar niet komt en ik ook nog geen vet posi test heb... Maar dat je voor de pil een cyclus van 35 had, hoeft niet te betekenen dat je dat nu nog hebt.. Misschien verstandiger om uit te gaan van 55 dagen? Ik heb bij mijn banner ook de langste cyclus van mezelf (34) ingevuld, maar inmiddels dag 53 En nogsteeds geen teken van de duvels, maar op het moment wel heel erg de neiging om m'n kop in het vriesvak te leggen omdat m'n wangen verschrikkelijk gloeien Ach ja.. ik ga nog wel ff langer wachten... hoe irritant dat ook is... 8)
ik stond net met alles klaar in de badkamer. Had paar rare dingen, die ik anders nooit heb (zere tepels, maagzuur), dus kon het niet laten. Trek ik mijn broek naar beneden: roze veeg in mijn ondergoed! Is bij mij altijd voorbode van ongi, dus alles maar weer terug in het doosje gedaan. Tssss.... Vind het wel vreemd, want mijn temp bleef hoog (pas 10 dagen aan het tempen), en was vanmorgen juist hoger. Ongi zal morgen wel doorzetten, op naar ronde 7. Ben dus weer even van dit onderwerp af
@ Zethu.. Haha, ja, dus als we beide uit waren gegaan van 34 of 35 hadden we helemaal gelijk gelopen.. 8) @ Sanne, oh nee meis, ik hoop voor je dat het gewoon bij die ene roze veeg blijft, en dat je snel een posi test hebt! Maar het kan ook gewoon een geknapt adertje zijn... Geef de moed nog niet op!
@ ah sanne: als het idd zo is balen zeg. Hoop voor je dat het toch bij die veeg blijft. @ saz: ja idd, wat gek dat het af en toe loopt he!
Hoe is het hier dames? Ik heb mijn eisprong dit keer volgens mij eerder gehad. Ik dacht m vorige week dinsdag te voelen... Ik moet dus nog zeker een weekje geduldig afwachten voor ik mag gaan testen...
Ik begin langzamerhand enorm zenuwachtig te worden. Wat als er iets ergs te zien is morgen. Gelukkig ben ik er over 12 uur vanaf en in de tussentijd hoop ik gelukkig te slapen.
(ff copy/paste van een andere plek) Ben terug. Helaas zwaaide er niets terug. En naar alle waarschijnlijkheid is het de pco die alle klachten veroorzaakt. Ik heb gelijk de huisarts gebeld voor het bespreken van de uitslag. Assistente deed weer eens moeilijk: ik heb geen plek meer voor een afspraak deze week. Ik gezegd dat ik verwacht dat ik volgende week waarschijnlijk weer moet gaan werken en dat het dan moeilijk wordt omdat ik niet weet welke dagen ik moet gaan werken en dat ik nog steeds geen ongi heb gehad. En dat ik al op dag 58 zit. Vroeg ze me eerst of ik morgen om 11 uur kan, gaat niet afspraak met psych. Kani k vandaag om 11.50 al terecht. Ik hoop zo dat ik doorgestuurd ga worden. Dan hoef ik niet te lang aan te plaren. Je hebt je er zo op ingesteld dat het dit is. Maar het is toch ff balen dat je niets ziet zwaaien hoor!
Hey Zethu, Balen zeg, dat je niks terug zag zwaaien! Maar wel fijn dat je nu al naar de HA kunt om de uitslagen te bespreken enzo! En hopelijk word je doorverwezen, en hoef je idd niet meer te ploeteren met je PCO! Veel succes straks!