@Zethu je hebt een pb terug. Ladies even on-topic.. wil zaterdag een zw test doen.. hoop dat het nog wat kan worden ivm een negatieve ovu test vanmorgen
Dank jullie wel dames. Zo fijn om te lezen dat jullie meeleven. @ muppet: je hebt inmiddels al weer een pb terug Ik ben bij de huisarts geweest. Ze kon de uitslag niet snel vinden, maar heeft me zonder twijfelen gelijk doorgestuurd. Met heel wat vriendinnentelefoontjes tussendoor heb ik een afspraak voor volgende week woensdag kunnen maken. En ik geloof dat ik mijn mannetje ff achter de vodden aan moet zitten om hem uit bed te jagen.
nou zoals jullie zijn al paardagen overtijd en een paar nega testen. wordt hier gek van! ik wacht nu nog maar af. heb nu 2 dagen beetje bruin slijm (sorry) maar met afvegen helemaal niks :s wat denk jullie? liefs,
Vandaag ff een moeilijke dag. Ik heb daarom ook samen met mijn vriend besloten dat ik minder tijd ga besteden aan het forum. Ik zal me voormalijke beperken aan het NOD-forum. De club: wij gaan voor de eerste en Vruchtbaarheidsbehandelingen. Hij vind het vervelend dat ik hier zo veel tijd op doorbreng, en ik kan hem geen ongelijk geven. Hij had het alleen niet moeten opkroppen en niet in een ruzie mij hier op te wijzen. Maar ja.
Zethu, wat balen allemaal meid! Ik hoop dat je er rust in vind door hier minder te zijn en dat je snel meer zekerheid hebt. Succes hè!
Hoii, Ik heb zondag een negatieve test gehad.. Ben nog steeds niet ongesteld dus vrijdag maar weer een testje doen.. Weet niet hoelang mijn cyclus is omdat dit pas ronde 1 is, net gestopt met de pil. Zit nu alleen maar te denken; zou het toch in de eerste ronde keer raak kunnen zijn? maar dan weer nee joh, word vast het einde van de week ongesteld. Jullie horen het wel, !
@ zethu, doe wat goed voor je is. sterkte! nou ik vandaag nog maar een testje gedaan. maar nee nog nega, dus denk dat ik voorlopig maar niet meer ga testen. wordt je namelijk niet echt vrolijk van zo. succes meiden.
Hey meiden nog even doorzetten! Kop op! Vervelend man dat je overtijd bent maar niet weet wat er dan wel aan de hand is. Ik heb morgen mijn NOD en ga dus morgen ochtend testen als er vandaag niks gebeurd van binnenuit.. *ril* lichte krampjes maar niet echt ongi gevoel.. je weet verdorie nooit waar je aan toe bent! waarom is een lichaam zo verwarrend in zijn signalen af en toe? getsie!.. wordt gewoon wat raar van al die onzekerheden rond de NOD periode Jullie horen van mij...
hej muppet! die van mij is ook morgen.hopelijk is het deze maand weer waard maar blijft het nu wle zitten. ben benieuwd en anders op naar de volgende ronde. ik ga zaterdag dan testen leuk cadeau voor valentijns dag
@ Janneke, GEFELICITEERD! Ga er lekker van genieten meid! @ Muppet, hehe, ja, het is idd nogal irritant als je overtijd bent en niet zwanger... En je ook geen flauw idee hebt waar het door komt. Nu inmiddels 27 dagen overtijd, en ben héél erg benieuwd wanneer ik weer bezoek van de krijg...
Proficiat Janneke! Saz... nog steeds niet ongesteld... :-s jeetje, dat duurt verschrikkelijk lang. Balen zeg! Ik ga morgen testen voor de zekerheid. Met een matcare... ik verwacht niks hoor, want het is nog erg vroeg, maar ik heb morgenavond een borrel en ik wil me achteraf niet schuldig voelen als ik een wijntje gedronken heb. Als ie nega is, ga ik nog niet veel drinken hoor, maar dan heb ik een iets geruster gevoel omdat ik dan (als ik zwanger zou zijn) zeer waarschijnlijk nog geen bloedband met mijn kindje heb. Ik hoop natuurlijk op een positest, maar ga daar niet vanuit. Veel te vroeg!
idd!je bent nog vroeg en niet iedereen test met matcare voor NOD positief!sommige maken eenmaal niet zo snel hcg aan.dus geen bloed heeft soms moet. ik zeg soms omdat er helaas meidne zijn die om onverklaarbare reden plots niet meer ongi worden:S!
Hey naamsgenootje! Nee, hier nogsteeds geen bloedbad nee.. Mag van mij nu echt wel weer een keer, want het duurt me veel te lang zo.. Hoop volgende week, want volgens FF heb ik vorige week een ei gehad.. Hmm.. spannend zeg, dat je morgen een testje gaat doen! Ik hoop voor je dat het raak is, ook al zou dat betekenen dat je geen wijntje kunt drinken (al heeft iedereen hier dat er wel voor over ) En als je zwanger bent kun je best al wel posi testen hoor, maar als ie negatief is, is het niet 100% zeker! Heel veel succes!
jah idd.zeg ook niet dta het niet kan.ik bedoel meer te zeggen dta ze nog niet teleurgesteld hoeft te zijn. liefs
Dank je meiden! Dat wijntje laat ik dolgraag staan :-D Ik ben er dol op, maar ik hoop dat ik morgen geen alcohol kan, mag en wil drinken! Ik laat het weten morgen!
@ janneke gefeliciteerd! Ik heb morgen ochtend een afspraak bij de huisarts toch maar ff langs want NOG niet ongie. wel ongie krampjes al bijna 2 weken, dan weer weg en dan komt het weer en denk ik oja, daar komt het, maar nee. dus ja ik dacht bel ff de dokter en maak een afspraak kijken wat zij ervan zegt. groetjes