snippie 23, ik heb die 2 voor 5 euro van de kruidvat gebruikt en ik heb na 2 dagen overtijd getest. heb geen foto helaasm maar de 2 streepjes werden direct zichtbaar toen de urine erop kwam, overduidelijk dus!
@Janneke Gefeliciteerd! Geniet ervan meid! Ik heb vanmorgen twee keer nagatief getest met sensitest en predictor. Echter bijna geen krampen en geen bloeding te zien. Na het plassen wel een beetje slijmerig.. ben bang dat het een dezer dagen gaat komen hoewel vandaag mijn NOD is!
Vanochtend opnieuw een test gedaan van de Etos. Maar helaas weer negatief.. Nu maar gewoon rustig afwachten wanneer ik ongesteld word.
Hallo, ik dacht ik ga hier weer ff koekeloeren... Veel nieuws weer hier! @ Janneke: Geweldig meid! Gefeliciteerd en geniet ervan! Balen Eliesah en Muppet...Ik hoop dat jullie snel meer duidelijkheid hebben en gewoon zwanger zijn! Saz! Hoe is het met jou meid? Nog steeds aan het wachten op je ongi lees ik...grr echt kl*te dat je al zo lang in onzekerheid zit hoor... En de rest? Nog testen die 2 strepen krijgen dit weekend? Fijn weekend allemaal!
Ik heb vanochtend toch maar niet getest. Te bang voor de teleurstelling Ik wacht gewoon af tot na mijn NOD.
na 1,5 week maar weer eens gaan kijken hier en ik zie een paar zwangeren en zie dat Zethu zich wat terugtrekt... dat is goed, ik merk veel rust nu ik hier iets minder ben... en zeker weet dat ik niet zwanger ben.. maar ook nog niet ongi.. zit inmiddels op dag 51... en voel wel ongi prikkels. Enorme borsten en zere rug, dus denk dat ie er nu dan toch echt aan komt en dat ik inderdaad 2 weken geleden op maandag mijn ei had... helaas toen niet 'per ongeluk' geklust... dus geen resultaat...
Hallo allemaal, Ik heb zojuist getest en moest eigenlijk wachten tot morgen maar ik hield het niet meer. Dit kwam ook door mijn symptomen en het is eindelijk waar, een dikke positieve test, heerlijk! Wel een beetje raar hoor, heb eerst door het huis staan springen samen met mijn mannetje maar het besef heb ik nog niet echt. Nu hopen dat het goed blijft gaan. Iedereen die binnenkort moet testen, heel veel succes, hopen dat het voor jullie ook snel gaat!
Hoi, Ik heb vandaag ook maar weer eens getest maar helaas weer negatief. Het rare is dat ik wel dezelfde symptomen heb als bij mijn 1e zwangerschap in sept. (helaas een MK) Ik denk dat ik maar moet afwachten op en anders over een week maar weer testen. @Zonnetje79: Gefeliciteerd met je zwangerschap!
oh zonnetje wat een heerlijk nieuws! in je 4e ronde! Super zeg! Hopelijk bij ons ook, alleen mijn rondes duren iets langer!
We zijn deze ronde begonnen met ovuluatietesten en hierdoor merkte ik dat mijn eisprong een week na mijn vruchtbaarheids symptomen zat. Elke keer had ik rekbaarslijm, last van mijn rug enzo maar het mocht niet lukken. We hebben dus elke keer te vroeg geklust, denk ik. Nu deze ronde met de testen mijn eisprong een week later gevonden en nu is het dus wel raak. De testen hebben bij ons dus geholpen, weet niet of dit bij iedereen het geval is maar het is het proberen waard
Hallo, Ik heb tot nu toe hele rare cyclussen gehad. Hele lange...en ze worden ook steeds langer. Ik ben al onderzocht op PCO...en dat heb ik gelukkig niet. Ik ben de laatste 2 cylcussen aan het tempen. En bij de laatste cyclus heeft FF een ei gevonden. Ik houd (nog) niet bij wanneer ik geklust heb. Ik wil morgen gaan testen. Ik heb gevoelige borsten, aders zie je goed lopen, last van mijn rug, slechte stoelgang...hopen een positest...maar ik ga er niet vanuit. Dan is de verrassing des te groter!
liesed gefeliciteerd! vrijdag naar de dokter geweest omdat we inmiddels 2 weken overtijd zijn gezien de langste cyclus vn 39 dagen, nu dus op dag 52. dokter geeft me nog geen tabletjes om ongie op te wekken, ze denkt dat ik zwanger ben, of een vroege miskraam heb en die dus nog moet komen tot een hevige menstruatie. aangezien ik 1x positief getest heb en daarna negatief. dus moeten gewoon doorgaan en anders volgende week een keer urine bij dokter testen. dus best spannend voor ons. zijn we wel of niet zwanger. kan namelijk ook nog erg vroeg zijn. dus wij weten eigenlijk nog niet veel meer. wou het ff melden groetjes
gefeliciteerd zwangeren! Ik heb gister getest, maar nog niet overtuigend... dus we wachten nog ff af...
@ Zonnetje en LiesEd, GEFELICITEERD! Super meiden, ga er lekker van genieten! Ik ben gister, na 62 dagen, EINDELIJK maar toch ongi geworden! Was echt helemaal blij, gezien ik na al die testen zeker wist dat het niet raak was, en ik dus alleen nog zat te wachten tot de eindelijk een keertje langs zou komen.. Dus ik kan lekker door naar de volgende ronde! En uitgaande van een cyclus van 28 dagen, moet vriendlief heel erg goed z'n best gaan doen als we in Londen zijn (en bij een cyclus van 34 dagen de week als we terug zijn ). Eén ding is duidelijk, we gaan er deze ronde helemaal voor! Dus ik ga zo rond 20 maart weer testen Knuff!
Heey naamgenootje! Eindelijk meid... ik hoop dat je deze ronde meer geluk hebt! Zonnetje79 en LiesEd proficiat meiden! @Zonnetje79 was jij 2 rondes geleden niet ook heel erg overtijd met symptomen en toch negatesten? Volgens mij zaten we toen beiden in spanning... om helemaal niets... Maar nu ben je zwanger! Heerlijk, lekker genieten! Ik ben een kwartier geleden ongesteld geworden Mijn cyclussen worden korter, dus dat is een pluspunt :-D Op naar ronde 4...