Hey meid, Inderdaad zaten wij beide, 2 rondes geleden in hetzelfde schuitje....heel lang overtijd en negatesten. Zo zie je maar dat het toch nog snel is gegaan, eigenlijk niet te geloven. Besef het nog steeds niet helemaal, maar voel me ook goed, alleen erg moe. Nu hopen dat het goed blijft gaan... Ik hoop dat het voor jullie ook snel mag lukken! Hou me op de hoogte
@ gimena das geweldig hopen dat het over 5 daagjes een dikke vette streep is! net ook stiekem getest en wat denk je...je moet goed kijken hoor maar een mega licht streepje of het wat is weet ik niet..misschien wat vroeg om te testen maar ik voelde me vanmiddag vresselijk raar dus ik denk even testje wagen..ook omdat ik me ei 2 dagen te vroeg heb gehad dus dan kan ik ook over 4/5 daagjes wel testen! zzzzzoooooo spannnnnnennd! ik duim iniedergeval hihi jij test ook weer over 5 daagjes? met wat voor test dan
Ik zit vandaag 8 dagen voor mijn nod, en kon het testen niet meer laten, heb getest met Mat Care Ultra en er kwam binnen 3 minuten een zacht roze lijntje te staan zondag ga ik weer testen, en neem dan aan dat die test dan wat duidelijker zal zijn.
bedankt meiden ik heb geen foto, mijn printer/scanner is kapot, dus kan hem niet inscannen. zodra ik weer een nieuwe printer heb zal ik hem in mijn album zetten ps ik heb matcare ultra en is echt super, over kruidvat hoor ik ook goede verhalen, en ik meen dat die per 2 5 euro kosten, matcare ultra 2 voor 10 euro
jah ik ken ze allebei... maar ik wil eerlijk en duidelijk beeld... vraag me af bij welke ik meeste kans heb. van matcare hoor ik namelijk dat ze ook op lh posi worden
dat ze op lh positief testen wist ik niet, wel vreemd, want lh en hcg zijn toch wel verschillende stofjes
hier vanmorgen nog getest maar niks te zien..heb al de hele dag met vlagen onig buikpijn als die duivel maar wegblijft terwijl ik gister een mega licht lijntje zag!
@ Kirsten, GEFELICITEERD! Super meis! @ Gimena, ik hoop echt heel erg voor je dat het zo snel al weer raak is! Over paar daagjes weer een testje! Hier is m'n ongi weer voorbij en ons nieuwe 'klusregime' is gister van start gegaan Gelukkig vinden m'n vriend en ik het niet erg om elke avond te klussen Meiden, succes met wachten en testen! Knuff
Hai meiden, Ik heb vandaag getest, maar helaas negatief. Ik moest eigenlijk al ongi zijn maar het blijft uit. Ik heb last van een weeig gevoel. Last van mn rug en steken' daar onder' en voel me ongemakkelijk... toch heb ik het gevoel zwanger te zijn... Moet nog maar even een paar daagjes afwachten geloof ik, zucht... Succes iedereen met testen!1 gemma
Jammer meis... Ik test morgen pas, en als dat negatief is, dinsdag weer... Vandaag lekker naar de huishoudbeurs en 9 maandenbeurs! Kus
Knap van jullie al dat testen Ik moet nog een tijdje wachten totdat ik hiet mee mag praten. Maar als het zo ver is ben ik er! hihi Sucees iedereen
hallo meiden Ik ben nog niet eerder in dit topic geweest en heb het even doorgelezen... Dinsdag is mijn NOD en wacht met spanning af... Waarschijnlijk zondag eerste test haha Heb 2 testen van KV dus als ie zondag nega is heb ik er nog 1tje voor dinsdag Zo doe ik het eigenlijk elke maand alleen heb ik niet altijd de 2de test nodig omdat de duvels er dan alweer zijn... Iedereen succes en leef en lees met jullie mee!
@ ladyjoey: Veel plezier! en succes met testen! Helaas, ben net ongi geworden, op naar de volgende ronde dan maar :[ gemma
hoi meiden! Ik heb gisteren een testje gewaagd en de uitslag is helaas neagtief... Nu maar wachten op de duiveltjes.... Het is ook nog maar onze eerste ronde nadat ik met de pil ben gestopt en ik weet ook niet wat mijn cyclus is. pffff wel zenuwslopend hoor dat graag zwanger willen worden! liefs
Dag Lady's! ik mag over 7 dagen testen! vind het zo spannend! had de afgelopen dagen erg veel last van buikpijn onderin en menstruatie krampen! sinds gister erg veel last van me borsten lijkt wel alsof ik bont en blauw ben geslagen van binnenin! maarja dat ik last van me borsten heb, heb ik altijd een week van te voren voordat ik ongesteld moet worden. hoop dat het raak is! heb gister een CB test gedaan en je moest echt heeeeeel goed kijken.. maar ik zag toch echt een lijn Liefs Carien