Vanmorgen getest, welliswaar 4 dagen voor NOD. Helaas negatief, over een paar dagen maar eens weer proberen.
vanmiddag testen van het kruitvat halen.... morgen vroeg testen... spannend. Voel alleen helemaal niks ook geen komende terwijl ik de vorige keren wel vanalles dacht te voelen... we zullen zien
ondanks dat het mijn 1e ronde is, ga ik vanavond/ morgenvroeg toch testen (zit nu in de nachtdienst dus moet even het 'ochtend'moment kiezen)
Ik heb eergister getest en die was negatief, was dan ook 4 dagen voor NOD. Morgen zou mijn feestweek weer moeten beginnen, gezien de afgelopen 2 periodes.. Ga dus of morgenavond/vrijdag testen. Spannend!
4 dagen overtijd test negatief! maar me temp blijft heel hoog! daar snap ik even niets van! en ik ben niet ziek! iemand een idee?
Ga een dezer dagen testen. Ik wil nu al testen, maar manlief wil nog wachten tot het weekend. AAAARGGHHHH.. Ik voel weinig tot niks, ook geen opkomende duivels. Maar mijn cyclus is onregelmatig, dus da's lastig... zou nog kunnen komen
ben een week overtijd. heb een test 2 en 4 dagen na mijn NOD gedaan allebei negatief. Ik ga morgen maar weer eens weer testen. Ik heb wel de hele tijd krampjes in mijn buik, maar nog geen . Voor de rest nergens last van.
Nou dames, net getest (sensitest) en negatief helaas. Mijn NOD was van eergister tot overmorgen ergens. Dus nog maar even afwachten. Kon met de ovutesten van sensitest ook al geen ei vinden, dus misschien werkt dat merk wel gewoon niet voor mij ofzo... BOE.. baal eigenlijk wel een beetje. Heb geen zin om weeeeer een maand te wachten.
Ik ga zaterdagochtend testen ondanks toch licht bloedverlies (een klodder en iets bij het vegen 2dgn)...
oh spannend allemaal... ik leef met jullie mee als ik de "verschijnselen" lees.. dan herken ik er een heleboel spannend Ik kan bijna niet wachten om ook te testen
Maandag ochtend had ik een keer bij het afvegen wat bloed, daarna niks meer. Daar straks weer wat bloed bij het afvegen. Kijk het wel even aan en als het niet doorzet, dan ga ik testen, al heb ik weinig hoop.