Ja, ik heb nu best wel pijnlijke borsten, en ook rondom mijn tepel is het donkerder geworden. Heb ook lichte krampjes in me buik, het lijkt alsof ik ongi moet worden maar het wil niet komen. En ik heb ook alleen maar witte afscheiding. Ik dacht van de week ik moet ongi worden want had een week zware hoofdpijn en ik heb meestal 1 dag hele erge hoofdpijn en dan is het de volgende dag raak maar nu dus niet...
jah zeker, maar gek genoeg ben ik nu echt heel rustig... kan me er ni zo'n zorgen over maken... was eergister wel anders hoor!
hoi gimena ik zal is ik jouw was over een paar dagen gewoon nog is testen kan best dat je zwanger bent maar dat je hcg nog niet hoog genoeg is
ik moet eigenlijk morgen testen maar ben veel te ongeduldig, miss dat ik maar een gokje ga wagen vandaag of kan je alleen testen met ochtendurine?
Je hoeft niet perse met ochtendurine te testen, maar dit is wel het meest geconcentreerd. Als je vandaag nog niet veel gedronken hebt kan je zeker een gokje wagen........ Ikzelf heb vanochtend getest, helaas NEGATIEF..... Baal enorm.....Nu maar wachten op ongie of (als die uitblijft) van het weekend nog maar eens testen. Had/heb goede hoop, voel me zo anders deze maand!
oke dan dankje voor je antwoord! balen voor jou maar er is nog een beetje hoop toch! de moeten gewoon wegblijven!
heb net getest met clear blue digital... niet zwanger.. toch twijfel ik een beetje aan die uitslag (maar dat kan natuurlijk ook komen omdat ik enorm teleurgesteld ben) het was niet mn ochtend urine en normaal gesproken word ik tussen de 1e en 5e van de maand ongesteld. morgen is het precies 2 weken na de IUI.
Misschien toch te vroeg getest en niet met ochtendurine....Ik zou als ik jouw was rustig je NOD afwachten (morgen toch?) en dan over een paar dagen weer testen met ochtendurine. De Kruidvattesten zijn ook erg goed, en een stuk goedkoper dan die van clear blue (scheelt je een hoop geld).......Plus dat die van Kruidvat een stuk gevoeliger zijn. Het kan natuurlijk zijn dat je nog niet genoeg HCG hebt aangemaakt.... Ik hoop echt voor je dat je alsnog posi test, het is je gegund!
@ satu wanneer ga je weer testen dan? spannend hoor ik duim voor je Meiden spanned allemaal hoor duimen geblazen voor jullie allemaal!
Afgelopen dinsdag getest (3 dagen voor NOD, toch wel allemaal erg spannend de eerste ronde)) en negatief. Als ik het weekend nog niet ongi ben, nog maar eens een testje wagen.
hier iemand ervaring met een vroege ( 6 dgn voor nod) matcare ultra? ik weet het ....veeeeelste vroeg! maar iemand een lichte streep gehad? en toch ongesteld werd?