@ ikbenkate ik heb niet met die test getest maar met die van babyboom daar heb ik ook een licht streepje op gehad maar wel een beetje ongi geworden. heb je dat ook dan?
he perfection, ja ik heb een lichte streep erop? maar ja, er zijn veeeel vrouwen zwanger, alleen gaat het ook heeeeel vaak fout zodat je gewoon ongesteld wordt, en het eigenlijk niet weet! er zit niet anders op dan wachten! en laat dat nou niet me sterkste punt zijn! ha ha ah ik dacht wellicht meerdere meiden die dit hebben gehad.. maar jij? je bent al overtijd?
Wilde deze week gaan testen, maar ja... de heeft zich aan gediend. Baal als een stekker. Dan bewaren we die testen maar voor volgende maand. ( Hoop ik). Sh*t, ik baal echt als een stekker. Voor iedereen die gaat testen deze week, zal duimen voor jullie. Succes!
@ ikbenkate niet echt duidelijk nee, ik werd zondag nacht rond een uur of 1 wakker ben toen naar de wc gegaan en had wat druppeltjes bloed in mn onderbroek, heb een inlegkruisje ingedaan en ben daarna weer naar bed gegaan de smorgens werd ik vroeg wakker en zat er helder bloed in. normaal heb ik echt slijm propjes ( vieze praatjes haha) maar dat had ik nu niet het nu ineens al 2 dagen weg dus ben ik 2 dagen ongi geweest wat niet op een ongi leek omdat ik normaal ook wel ongi buikpijn heb maar deze keer was het heel anders. vandaag heb ik weer getest en negatyoef terwijl ik me gewoon heel raar voel, hoofpijn, duizelig, kramp in mn lief borrelende buik :S ik snap er echt geen snars meer van hoor. maar mn moeder was toen ze zwanger was ook gewoon haar ongi nog 4 maanden gehad. dus wie weet is het bij mij ook wel zo..we zullen zien weet nu niet zo goed wat ik moet denk wel niet wel niet wel niet Pffff en hoe zit het met jou? jij bent overtijd of?
6e test weer negatief... Toch ontpillen denk ik.... Heb nu wel ineens veel witte slijm... wat kan dat dan zijn?
Ik was van plan om vandaag wederom eens te gaan testen, totdat zojuist de zich hadden aangemeld. Baal wel een beetje....op naar de volgende ronde
hallo. ik moet morgen gaan testen maar ik weet 99% zeker dat ik niet zwanger ben heb namelijk helemaal geen symptomen. dus hopelijk wordt ik optijd orgi en dan op naar de volgende ronde x
Hoi meiden! Ik heb even wat advies nodig. Ik zit in mijn wachtweken van onze eerste IUI. Ik heb op dinsdag 17 februari mijn opgewekte eisprong gehad. Als ik goed reken is dan dinsdag 3 maart, 14 dagen later. Dat is dus mijn NOD. Nu wil ik niet zo lang wachten, of eigenlijk dat kan ik niet meer.... echt zenuw slopend! Zou ik as. zondag kunnen testen? Dan is het 1 maart. 2 dagen voor NOD. Wat denken jullie? Ik heb wel wat verschijnselen: zere (.)(.), licht misselijk, raar gevoel in mijn onderbuik. Of mijn lichaam moet me voor de gek houden.
Ik begrijp er helemaal niks meer van. Heb eergister getest, negatief. De volgende dag had ik heel iets roze in mijn slipje, echt 2 drupjes ofzo. Dus ik dacht: zie je wel, ongi komt eraan... maar nu nog steeds niks. Voel wel mijn eileiders ofzo, beetje zeurderig af en toe. Had gister een tampon in gedaan waar wel heel iets bloed aan zat, maar verder niks geen normale ongi, geen drupje meer. Ik ben helemaal in de war. Vandaag maar weer een test doen of zou dat nog te vroeg zijn?
heb vandaag weer getest met de kruidvat 2 voor 5 en hij was weer negatief.. zwaar k#t natuurlijk iedereen die nog gaat testen succes
ik ga straks testen. ben 2 dagen overtijd en krijg straks m'n testen binnen. verwacht dat ze negatief zijn maargoed.. proberen kan geen kwaad, heb ik tenminste duidelijkheid liefs..
Volgens je banner ben je al overtijd, klopt dit? Dan zou je toch positief moeten kunnen testen. Test van het weekend anders nog eens. Als er HCG in je lijf zit verdubbelt dit per 2/3 dagen....Dus zondag nog eens een testje doen als je niet ongie wordt. Heel veel succes!
Balen zeg........ Maar misschien heb je nog niet genoeg HCG aangemaakt....Dus mocht je niet ongie worden, zou ik het zondag gewoon nog eens proberen! (doe ik namelijk ook, hahaha!) Heel veel succes, ik duim voor je dat het alsnog raak is!
Mijn cyclus is wat onregelmatig, tussen de 24 en 28 dagen, dus ik ben eigenlijk ergens rond de 1-4 dagen overtijd ofzo... Maar vind het zo gek dat ik wel een paar druppels roze had en daarna niks meer.
Roze zegt helemaal niks....Het kan van alles zijn. Zolang je maar geen helder rood bloed hebt, want dan ben je ongie...... Sommige meiden hebben een roze veeg rond de innesteling....Misschien heb je een late eisprong gehad? Nog even rustig afwachten, want: geen bloed, geeft moed! Succes!
Na een flinke traan, een reep chocola en een warme douche sta ik weer met beide benen op de grond.... Een steek in de buik en ja hoor, ONGESTELD! Op naar ronde 5, maand 7! Hoop dat de andere meer geluk hebben!