3 dagen overtijd....maar de testen blijven negatief. Om gek van te worden. Wel steeds wat krampen in mijn buik en veel afscheiding maar nog steeds geen ongesteldheid
nou meiden nog even volhouden wat zijn er veel overtijd.. en nou nog hopen dat het een goed teken is.. ik duim voor jullie allemaal
spannend gimena ik ging net naar de wc zat er een vlek bloed in mn onderbroek :S ik begin echt een beetje gek te worden :S
meschien breekt toch meschien je ongie door! hoop het niet maja even afwachten ma he ik zie het morge allemaal wel dan gooi ik er 1 tegen aan
nee ik heb al een halve ongi gehad:s wat ik ook niet als ongi beschauw omdat het heel anders was :s test je morgen ochtend?
Hallo, Ik sluit me hier ook maar even bij aan Ik ga morgen een test doen, de afgelopen twee weken was mijn temperatuur hoger en had ik gespannen borsten en kramp onderin mijn buik, en nu voel ik helemaal niets meer! is toch vreemd? of voel je na een eventuele innesteling even niets meer?
nou hier ook niet veel wijzer? vanochtend maar van de kruidvat gedaan...die van 2 voor 5 euro. een heeeeeeeeeel vaag streepje....ik zit 5 dgn voor nod. had het streepje al niet donkerder moeten zijn. eergisteren teste ik met ultra matcare ook al zo'n vaaaaag streepje? morgen test ik niet ...maar maandag weer! hoop jullie meer goed nieuws hebben
een streepje is een streepje toch? volgens mij geeft hij als je niet zwanger bent helemaal niets aan hoor... je hebt dus waarschijnlijk toch wel wat hcg in je urine.... Spannend hoor...
ik weet het.....makkelijker gezegd dan gedaan! ik zag daantje met dr test 5dgn voor nod! nou die vind ik al duidelijk! dus het kan.......ik wacht geduldig ( not ) af! jij ook succes snippie....zeker geen aanrader dat vroege testen...
Kate, Dus toch een streepje... Logisch dat ie nog niet zo duidelijk is, maar als je echt een streepje ziet... dan mag je waarschijnliojk toch een duo-wagen gaan aanschaffen... Ik zeg, maandag of dinsdag nog eens testen, dan zou ie duidelijker moeten zijn...