ha ha ha collo! ik lach wel.............oeps! hij is echt nog heeeeeeeeel vaag! maar ik hou erover op! ik wacht tot maandag! dan zou hij iig donkerder moeten zijn ja. Heel fijn weekend meiden!
hoi meiden, ik wordt echt gek van mijn lichaam. vandaag weer getest en weer nega, maar ook nog steeds geen rood. pff.. ik heb clear bleu digitaal gekocht maar wil die pas gebruiken als mn andere test van sensitest aangeeft dat ik zwanger ben. maar die geven mijn geen goede hoop op het moment. krijg nu ook ech tmaar 1 streepje. balen weer.... (al had ik het vermoeden dat het vandaag negatief zou zijn).
Zoo meiden! mijn ongi zit er weer op! dus vanaf vandaag weer druk klussen! op naar ronde nummer 3 spannend spannend! Voor de dames die net er achter zijn gekomen dat ze zwanger zijn LADY's GEFELICITEERD! lekker van genieten meiden! liefs Carien
Hey meiden kben ook nog steeds niet ongi geworden..... ik denk dat ik morgen weer een test gaan doen.... ook zijn we maar weer druk aan het klussen gegaan....je weet maar nooit..... Maar jah hoe zit het met jou Kate? en Collo? ben benieuwd ook naar alle andere natuurlijk
Bij mij is er niks aan de hand hoor, zat alleen Kate een beetje te jennen. Ik mag weer aan de klus de komende dagen...
ladyjoey.. hebje die van de kruidvat al geprobeerd? ben je al ongi geworden aangezien je banner zo staat?
Hoi allemaal, Ik ben nieuw op de site en sluit me voorlopig hier aan denk ik. Nog even ontdekken waar iedereen op de forums mee bezig is. Ik heb gisteren een test gedaan van clearblue en die gaf aan "zwanger" (dit was met ochtend urine) omdat het nog niet helemaal tot me door drong nog een test gedaan (in het begin van de middag) en deze zei: "niet zwanger". Ik weet nu niet welke testuitslag ik geloven moet. Mijn lichaam geeft wel allerlei tekenen... Dus morgen vroeg maar opnieuw testen lijkt me de beste oplossing. Helaas wel met een andere test van het huismerk van de apotheek.. Heeft iemand ervaring met dit dilemma? Groetjes Maaike
Misschien dat ik morgenochtend nog een test doe. Afgelopen dinsdag een test gedaan (3 dagen voor NOD), en die was negatief. Aan de ene kant lijkt het wel alsof mijn ongi komt, en de andere kant niet.
Nu 6 dagen overtijd en nog geen spoor van de ongi en ook geen positieve testen. Vanaf wanneer zal ik eens langs de huisarts gaan? Of zegt hij ook dat ik geduld moet hebben... Heeft iemand dit al eens eerder gehad?
ik ben pas naar de huisarts gegaan toen ik 2 weken over tijd was van mn langste cyclus 39, dus zal toen op ongeveer 52 dagen. heb je normaal regelmatige cyclussen? en hoe lang ben je nu gestopt?
erg spannend dan nu! ik zou nog ff wachten en nog een keer een test doen over een paar dagen. en anders ff bellen met de huisarts indd. weet hoe frustrerend het is als je ongie niet wil komen en je niet positief test. ik wacht zelf ook nog steeds. succes! zal voor je duimen dat het weg blijft en je toch een posi test krijgt.
Maaike, Dit had ik nou ook! Ik ben vandaag 1 dag overtijd en had vanmorgen een hele lichte positieve test van het kruidvat, maar omdat hij zo licht was heb ik vanmiddag een digitale test gedaan en die zei ook, niet zwanger, Ik probeer het morgenochtend nog maar een keer