@ Gwenalyn & Gimena; ik zal voor jullie duimen! @Carosuus Moeilijk he, al dat gewacht..Maar je kan altijd de assistente van de HA bellen en advies vragen he! Dan weet je ook pas zeker wat ze zullen zeggen.. Sterkte met wachten (hier ontstaat vast dat engelengeduld van moeders) @Bubsie Je schreef over wachten, volgens je banner al 31 dagen overtijd?! wacht je al zo lang? @ Milse oh ja irritant he! Die onduidelijkheid vind ik echt maar niks... --- Ik heb vanmorgen ingeslagen bij de kruidvat, heb die gespecificeerde digitale test van CB en toch ook nog de 3verpakking van de "gewone" digitale CB gekocht...volgende keer koop ik denk ik ook die van de kv want kost kapitalen grrrr maar die tekst geeft wel meer duidelijkheid dan een streepje.. We wachten maar gewoon weer af. @llemaal veel succes met het inhouden om niet te vaak en te snel te testen! en ik zal duimen voor degene die wel gaan testen (inclusief mezelf donderdag, of toch woensdag of misschien toch morgen al..nee ik ga voor donderdag) XxX
Hahahahaha, vanochtend getest, negatief, en een paar uur later lig ik dubbel van de van in de buik. Weet meteen weer waarom ik aan de pil was begonnen.
ik ga morgen testen! spannend! heb pijn in mn borsten,beetje misselijk soms....en 2 weken overtijd (maarrr,vorige keer was ik 12 weken niet ongesteld geworden dus dat betekend niets,hele vreemde cyclus)(na miskraam) Ach we zien wel,ik doe heel luchtig maar zit heel de dag al in de zenuwen
Nu 7 dagen overtijd. Toch maar even de HA gebeld. Die zegt ook test over een paar dagen nog maar een keer en pas bij 2 weken overtijd moet je langskomen. Dus als ik het nog een paar dagen kan uithouden test ik vrijdag wel weer eens.
Jee bubsie wat irri kan me helemaal voorstellen dat je er gek van wordt... Gwenolyn helaas, hopelijk gaat je buikpijn snel over! Spannend Madelon!Heel herkenbaar hoor, doe thuis ook zo luchtig als kan, maar ondertussen.. succes Carosuus nu heb je het iniedergeval geprobeerd en weet je wat je van de ha kan verwachten (nouja wat, meer wanneer).. Succes met het wachten! Ik probeer het nog steeds vol te gaan houden om donderdag pas weer te gaan tesen, maar het wachten valt niet mee..Hopelijk werkt mijn geduld een beetje mee en wordt ie dan ook beloond XxX
Ik wil ook al testen maar volgens mij is dit niet verstandig! Ik hbe normaal na mijn ei last van me borsten en kan me vriend er niet aan zitten. Dit keer niet maar ik laat me niet in de maling nemen door me eigen lichaam! Wat is nou de beste tijd om te testen (liefst nog voor NOD) weet iemand dit?
Het is sowieso niet verstandig om te testen voor NOD, want dan kan er nog van alles mis gaan.. Maar normaalgesproken is het het beste om een test 's ochtends te doen, want dan is je urine het meest geconcentreerd. Liefs!
Ik wil ook al zo graag testen...haha Lijkt mij ook onverstandig. Ik heb dus nu al vanaf vorige week vrijdag melkachtig wit slijm..zit nu in ronde 3. Vorige rondes heb ik hier geen last van gehad. Ook heb ik al een dag of 3 een zwaar gevoel in mijn onderbuik, rechter tepel is sinds vanmorgen ook erg gevoelig. Wil testen, maar toch ook weer niet! @ Noor 1987, ik zou ook echt niet weten wanneer je voor je NOD kan testen...het lijkt me ook niet echt verstandig om al te testen...het kan natuurlijk altijd nog fout gaan en kan je alsnog ongi worden.. Wanneer is je NOD. De mijne is dinsdag 10 maart.
Hihi ik heb precies hetzelfde! Ik heb besloten het niet te doen en PROBEER geduldig afte wachten tot m'n NOD. Mijn NOD is 12 maart maar het kan ook 14 maart zijn. Mijn cyclus schommel nog tussen de 26 en 28 dagen! Het is ook zo moeilijk om te wachten! @chantal Ik heb het ook! Alleen dan om gekeerd. Alles wat ik vorige maand had: wit slijm heel veel. Gevoelige borsten (heb ik altijd) Maar heb nu momenteel nergens last van. We zullen samen moeten afwachten! -x-
Heb net getest en na mk van vorige maand ben ik weer zwanger!Hoop dat nu alles wel goed gaat.maar wat snel weer..ben best happy..Succes allemaal
Dank je wel meis..ben nog wel erg bang hoor.Je bent nu veel voorzichtiger(alhoewel ik vorige maand ook onzeker was)Hoe is het met jou?