Van plan om te testen? Laat het weten!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Saskia1984, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

Jah dank je... ga jij ook testen binnenkort of heb jij al getest?

2. thasista

thasista Actief lid

3 sep 2008
    268
    0
    0
    nijmegen
    erg slim, meis. al zijn de laatste daagjes voor t testen wel spannend, je kunt beter geduld hebben voordat je toch eerder een test doet en dan NEG krijgt

3. mammamia

Spannend hoor! nee, ik wil eigelijk ook niet aan kwaaltjes denken die ik voel... en zeker niet omdat ik helemaal niet weet of morgen wel mijn NOD is... hoop het natuurlijk wel en dat ik posi test... moet gewoon men hoofd bij nega houden en mocht et dan toch posi zijn, dan ben ik natuurlijk hartstikke blij;)

Jij ook succes met wachten en je test!

4. mammamia

Dank je! nee zal wel niet toch? als ik zwanger zou zijn, dan zal dat streepje er vast wel komen;) maar goed, we houden het nu nog even op niet zwanger dan kan het altijd anders uitpakken;)

5. gimena

gimena Niet meer actief

nog niet ongesteld geworden! zondag doe ik weer een testje :D

6. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ik wens jullie allemaal een positieve test toe!

Zelf wilde ik zaterdag gaan testen, maar hleaas.....Vanochtend kwam de ongesteldheid.....Ontzettend rot, maar is niet anders. Effe gehuild en nu weer verder, op naar ronde 4!

7. kira1985

kira1985 Niet meer actief

nog 1 dagje meiden, vind het heeeel spannend deze ronde.

8. mammamia

Heb ook al even een ander berichtje voor je achtergelaten... maar aan de andere kant wel weer fijn dat je nu niet zolang als de vorige keer hoefde te wachten tot je menstruatie kwam... heel veel succes en klusplezier in ronde 4:D

9. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Ik ga morgen vroeg testen.
    Maandag ochtend getest, negatief.
    Moest gisteren naar de huisarts (blaasontsteking :() heb snel nog een testje gedaan: heel licht streepje, heb dus hoop!

10. mammamia

Vreemd, heb vandaag last van buikpijn. Morgen(als het goed is) mijn NOD, dus ga morgenochtend een zw. test doen, spannend! Maar omdat mijn cyclus nogal onregelmatig is het na het stoppen met de pil heb ik een ovu test gedaan op 9 jan. (14-15 dagen na menstruatie) en die was positief... vandaag heb ik weer een ovu-test gedaan(vraag me niet waarom, maar je doet wel es gek als je zwanger wilt worden haha;)) en die van vandaag gaf dus weer positief aan(zie foto in album) Hoe kan dit nou weer dan? Heeft dat wat te betekenen of ben ik nou gek? HELP!

11. kira1985

kira1985 Niet meer actief

Ik heb vanmiddag een test gedaan helaas negatief, maar ja verder nog geen teken van mijn ongie.

12. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    mamma mia, in je album staat geen foto:(

13. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Wederom negatief, Volgende week vrijdag is de laatste keer dat ik test.

14. gimena

gimena Niet meer actief

neej zondag pas ma had voor de gein een ovulatie test gedaan.
    omdat ik ze vandaag heb gekocht en wou kijken hoe dat ging.
    en er stronde 2 streepjes :S
    heeel vaag snap er niets van!
    kan iemand me even helpen! want dat mag toch niet kunne?

15. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @ gimena dat heb ik ook gehad tot 2 keer toe. een ovulatietest schijn ook een zwangerschap te kunnen zien maar het kan ook loos alarm zijn hou je er dus niet te veel aanvast. ik zou gewoon nog een zw test proberen.
    ga ik ook doen. had gisterochtend zw-test gebruikt die zei nega toen heb ik s'avonds een ovulatietest gebruikt die gaf tot mijn verbazing een lichte controle streep een een knallende test streep. en dit terwijl ik ruim 2 weken terug een een positieve ovulatietest had. vanmorgen ook weer een ovulatietest gebruikt en nu waren de lijntjes de zelfde kleur. heel vaag zou op zwangerschap kunnen duiden maar ik ga er niet te veel op hopen.
    morgen ochtend ga ik weer een zwangerschapstest doen ;)

16. gimena

gimena Niet meer actief

dan dat ook als zwangerschap test reageren :S
    nou dan is het wel een knal strepen :S.
    wacht tot de zondag met testen

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Het blijft hier spannend meiden! Heel veel succes!

@knorretje balen dat je ongi bent geworden, maar gelukkig niet zo'n lange cyclus als de vorige keer.

@wendela ik zie dat je inmiddels een banner hebt! Dus proficiat!

18. Lonit27

Lonit27 Actief lid

24 sep 2008
    478
    0
    0
    Heb afgelopen maandag en dinsdagochtend (nod) al een keer getest (met CB digitaal) met een negatieve uitslag. Veel te vroeg, maarja, kon me niet beheersen :)

Ik ga morgenochtend opnieuw testen. Ik krijg al kriebels in mijn buik bij de gedachte, zo spannend vind ik het... :pale:

19. Niet meer actief

Hoi hoi

Ik ga proberen vol te houden tot maandag.
    Mijn vriend wil niet dat ik meteen met testen in de weer ga. Bij de banner ben ik van een cyclus van 28 dagen uitgegaan, terwijl hij meestal 27 dagen is. Mijn ongi komt nooit te laat.. Ik voel nog geen ongi-klachten, wat ik meestal wel een dag van te voren heb.. Dus spannend, spannend.. ik wil zo graag testeeeeeen!

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    hallo allemaal,

ik heb vanmorgen getest maar helaas negatief :( ben nu 3 dagen overtijd

Deel Deze Pagina