Van plan om te testen? Laat het weten!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Saskia1984, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

nog een test gedaan en nu licht positief

2. MissFirdaus

17 jan 2009
    24
    0
    0
    Hey Sunmaid,

Wat vervelend voor je. Begrijp de teleurstelling, maar blijf positief. Alles gebeurt met een reden. Hopelijk heb je aan het einde van februari een positieve test.

Probeer er missschien niet te veel aan te denken. Begrjp dat het heel moeilijk is. (denk namelijk ook nergens anders aan) Maar misschien komt het de volgende keer dan niet zo hard aan en wellicht overvalt een positief test je dan.

Gr

3. sunmaid

sunmaid Actief lid

6 jan 2009
    184
    0
    0
    Thanks MissFirdaus, inderdaad ik moet er niet meer zoveel van denken, we zien wel de volgende ronde. Tis alleen beetje moeilijk er niet zoveel mee bezig te zijn. Hoewel het soms wel lukt hoor.
    Het is alleen dat ik het nooit meer had verwacht, kinderen krijgen dan. En nu het mogelijk is wil ik het ook wel heel graag!

Jullie ook succes!
    Ga nu maar vandaag niet meer op deze site kijken goed he>! ;)
    Groetjes

4. Iris84

Iris84 Actief lid

23 jan 2009
    130
    0
    0
    friesland
    hoihoi, ik moet maandag maar gaan testen,vindt t best wel eng hoor!!:) ben beetje huiverig voor teleurstelling en ben natuurlijk ook nog maar1 dag overtijd ... Zucht,spannend hoor!! Suc6 allemaal meiden!!

5. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Ik ben uitgegaan van mijn ovulatietesten. Had op dag 18 mijn piek, dus zou dat betekenen dat ik op dag 35 mijn nod had (volgens de bijsluiter). En zodoende ben ik nu dus 8 dagen overtijd.
    Als ik uit zo gaan van mijn langste cyclus dan zou ik nu 4 dagen overtijd zijn.

@ sunmaid, jammer zeg!

@ Gimena: ga je nog een keer testen of hou je het hier voorlopig bij?

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hoi meiden,
    ik verwacht volgende week dinsdag pas mijn NOD maar heb aankomende zaterdag een verjaardag...en ben ook van plan om zaterdag een test te gaan doen van Matcare, die kun je geloof ik al een paar dagen voor je NOD doen. De reden? Anders ga ik een wijntje drinken die avond :)
    Het wordt de allereerste test die ik ga doen dus kan ik alvast ff uitvinden hoe het allemaal werkt :)

7. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Mijn vorige cyclus was 31 dagen, en op basis daarvan had ik geconcludeerd dat ik de 25e ongi moest worden.... Niet dus! Helemaal niks te bekennen, en ik heb ook geen last van de signalen die ik normaal heb voor m'n ongi (buikpijn, rugpijn, last van mijn benen). Het enige dat ik wel heb wat er bij mij bij hoort: misselijk en pukkels.
    Toch maar testen..? (ga vanmiddag maar even naar kruidvat denk ik :) )

8. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Hoi meid, maar wanneer je za. test is het nog best vroeg en kan het heel goed zijn dat je een negatieve test hebt, terwijl je toch zwanger bent hoor (sommige testen pas bij een week overtijd pos.) Wat doe je dan?
    Maar als jij 1 of 2 wijntjes wilt drinken, denk ik dat dat niet zo'n ramp is hoor. Het kindje heeft nog geen bloedband met jou dus heeft er eigenlijk geen last van. Succes met testen

9. kira1985

kira1985 Niet meer actief

Hallo meiden
    Ik heb zaterdag en zondag 2keer licht positief getest, nou deed ik vanmorgen een digitale van CB en die zegt NIET zwanger!

Ik heb maar een afspraak gemaakt bij de HA om bloed te laten prikken of zo want van deze onzekerheid word ik gek!

10. Eefje77

Eefje77 Actief lid

27 nov 2008
    132
    0
    0
    ooh wat spannend! Misschien heb je nog te vroeg getest met CB...Groot gelijk dat je naar de huisarts gaat. Wanneer laat je bloed prikken?

Mijn NOD is tussen woensdag en vrijdag. Ik ga vrijdag testen, als dat nog nodig is...ik heb afgelopen vrijdag iets oud bloed verloren, daarna niets meer. Voor de rest voel ik nog helemaal niets :rolleyes:

11. gimena

gimena Niet meer actief

@ Gimena: ga je nog een keer testen of hou je het hier voorlopig bij?
    ben ik weer!
    ben na me huisarst gedaan!
    werd misselijk en buikpijn enz
    jah en overtijd! terwijl dat niet kan.
    1,5 jaar bezig!
    hij had me onderzocht en kwam erachter dat me eitjes opgehoopt zaten!
    20 min later werd ik ongesteld!
    haha op na de volgende ronden!

12. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Huisartsen laten je niet zo snel bloed prikken. Test is erg duur. Als je maar 4 dagen overtijd bent dan laten ze je vaak nog wachten en zeggen kom over zoveel tijd maar terug.
    Ik ben nu ruim een week overtijd, tegen mij werd gezegd: test vrijdag nog maar een keer.

13. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Ik ga de 30e een test doen.
    Meiden ik hoop dat 2009 allemaal ons jaar wordt.

Succes

14. kira1985

kira1985 Niet meer actief

Echt waar jeetje dat wist ik niet, ik heb al wel een afspraak gemaakt voor morgen vroeg. Nou ja dan doe ik daar mijn verhaal en dan hoor ik wel wat ze eventueel doen. Bedankt voor de reacties meiden :D

15. Smaaltje

Smaaltje Actief lid

24 nov 2008
    176
    0
    0
    Ik kan over 5 dagen testen maar heb mezelf beloofd het over 7 dagen te doen.

Waar ik normaal altijd last heb van kleine kwaaltjes zonet voor mijn NOD blijft het nu angstvallig stil.

Ben wel benieuwd watbhet te betekenen heeft!

Succes voor iedereen!

Groetjes

16. mirjam 28

mirjam 28 Actief lid

12 okt 2008
    181
    0
    0
    ik ga woensdag testen ben heel erg benieuwd voel namelijk vrij wel niets alleen denk ik soms vage mentruatie klachten te hebben

17. Iris84

Iris84 Actief lid

23 jan 2009
    130
    0
    0
    friesland
    Jep, morgen ochtend!:) of is t te vroeg?

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hoi Leonizzie,
    daar zat ik ook al aan te denken. Het stomme is dat ik niet als smoes kan hebben dat ik moet rijden want we worden opgehaald en normaal drink ik dan eigenlijk altijd wel een paar wijntjes. Het zou meteen opvallen want die vrienden hebben al een paar keer bij me gevist of mijn vriend en ik een kindje willen enz. Zelfs de concrete vraag gehad: ben je zwanger?
    Maar als de test negatief is doe ik evengoed rustig aan en zal over de hele avond sippen aan 1 wijntje, haha. En als ie wel positief aangeeft, tja dan weet ik nog niet wat ik moet doen want dan is het nog zooo onzeker en ik wil niet meteen rond gaan vertellen dat ik zwanger ben!
    Denk dat dit eigenlijk wel een 'standaard' lastige situatie is he...
    Ik zou misschien de verjaardagen (ja het zijn er zelfs 2 :( ) afzeggen met als smoes dat ik ziek ben? Weet het niet, dat is te ver vooruit denken.
    En testen is inderdaad wel vroeg, maar heb er toch genoeg in huis gehaald tegelijk voor weinig geld dus kan geen kwaad voor mn portemonnee. En als ik niet zwanger ben vind ik dat ook nog niet zo'n ramp want we zijn nog maar amper begonnen...
    De test komt er dus zaterdag, spannend! :)

19. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    als je zegt dat je aan de antibiotica bent of ed. en dat je geen alcohol mag zit je ook goed.
    Tip.

20. Ikookvanjou

26 jan 2009
    29
    0
    0
    Zou eigenlijk vrijdag pas kunnen testen.
    Maar voelde me gister zo raar (opgeblazen buik, vlagen van misselijkheid) dat ik dacht....het kan bijna niet anders dan dat ik zwanger ben.
    Ik had laatst van die gevoelige testen (sensitest) gekocht....
    Maar helaas.....maar 1 dikke streep :(
    (hebben jullie ervaring met deze testen?)

Vrijdag is NOD.......hopelijk nog maar een keer testen dan.

(had via Sensitest ook ovulatietesten gekocht. Alleen ik heb nooit 2 fel gekleurde strepen gehad. Wel een beetje vaag, maar nooit dezelfde kleur. Iemand een idee?)

Deel Deze Pagina